۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
اشتغال ۲۵۰۰ نفر در استان سمنان با تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان:

اشتغال ۲۵۰۰ نفر در استان سمنان با تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی

سمنان - مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: دو هزار و ۵۴۲ نفر با اجرای طرح‌های اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی با همراهی دهیاران در روستاهای استان مشغول به کار شدند.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی صمیمیان در نشستی با حضور اصحاب رسانه همزمان با صبح پنج شنبه به میزبانی استانداری با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اشتغال زایی روستایی در این استان بیان کرد: دو هزار و ۵۴۲ نفر با اجرای طرح‌های اشتغالزایی، تولیدی، صنایع کوچک، صنایع دستی و خانگی و همچنین اقتصاد مقاومتی با همراهی و معرفی دهیاران در روستاهای استان مشغول به کار شدند.

وی افزود: از آنجا که دهیاران در معرفی طرح ها نقشی بسزایی دارند، دانش و توانمندسازی آن ها در زمینه طرح های روستایی مهم قلمداد می شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف برای دهیاران و راه های توانمندسازی آن ها یکی از اقدامات استانداری سمنان است.

صمیمیان درباره اهمیت توانمند سازی اقتصادی روستاهای استان سمنان گفت: دهیاران در راستای تحقق سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری برای تحقق اقتصاد مقاومتی و همچنین طرح های اشتغالزای دولت در زمینه توانمندسازی و تحول اقتصادی روستاها نقشی بسزا دارند.

کد خبر: ۲٬۶۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha