صلاحیت سلاح ورزی برای انتخابات مجدد ریاست اتاق بازرگانی رد شد

صلاحیت سلاح ورزی برای انتخابات مجدد ریاست اتاق بازرگانی رد شد

بر اساس اعلام انجمن نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، صلاحیت سلاح ورزی برای انتخابات مجدد ریاست اتاق بازرگانی رد شد.

به گزارش بازار، حسین میر محمد صادقی، رئیس انجمن نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق ایران با ارسال نامه‌ای به دبیر نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، اسامی ۱۳ نفر از تایید صلاحیت شدگان انتخابات اتاق ایران را برای ریاست اتاق اعلام کرد.

این افراد عبارت‌اند از: احد عظیم‌زاده اسفنجانی، محمود تهی‌دست، قاسم کریمی، جعفر نیکزاد، محمود تولائی، امیر عادل طاهرخانی، فرج اله معماری، قدیر قیافه، سید مصطفی موسوی، عبداله مهاجر دارابی، حمیدرضا صالحی سلمی، علی فرشاد پور و علی‌اکبر عبدالملکی.

این نامه اما حاوی نکات دیگری هم بود. در بخش دیگر این نامه، حسین سلاح ورزی برای حضور در انتخابات فاقد صلاحیت اعلام شده است؛ طبق استعلام مراجع نظارتی، وی امکان نامزدی در انتخابات اتاق ایران را ندارد.

سلاح ورزی خرداد امسال در انتخابات اتاق ایران شرکت کرد، در حالی که صلاحیت وی تایید نشده بود. حضور وی در انتخابات خرداد، باعث ابطال آن شد.

پس از ابطال انتخابات، فرایند نام‌نویسی و برگزاری مجدد انتخابات آغاز شد و اکنون ۱۳ نفر تأیید صلاحیت شده و تایید صلاحیت تعدادی دیگر هم مشروط به اخذ تعهد برای رعایت قوانین شده است.

صلاحیت سلاح ورزی برای انتخابات مجدد ریاست اتاق بازرگانی رد شد

کد خبر: ۲۶۲٬۵۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha