۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
رشد ۱.۵ درصدی تولید فولاد خام چین نسبت به سال قبل

رشد ۱.۵ درصدی تولید فولاد خام چین نسبت به سال قبل

اداره ملی آمار چین اعلام کرد در یازده ماهه اول سال ۲۰۲۳، تولید فولاد خام این کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۵ درصد رشد داشته است.

بازار؛ گروه صنعت: طبق گزارشی که امروز اداره ملی آمار چین (NBS) منتشر کرده است، در یازده ماهه اول سال ۲۰۲۳، تولید فولاد خام چین نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۵ درصد رشد داشته است.

اداره ملی آمار چین (NBS): در ده ماهه اول سال ۲۰۲۳، تولید فولاد خام چین در مقایسه با مدت مشابه در سال ۲۰۲۲ با افزایش ۱.۵ درصدی به ۹۵۲ میلیون تن ادامه داد

بنا بر این گزارش، در ده ماهه اول سال ۲۰۲۳، تولید فولاد خام چین در مقایسه با مدت مشابه در سال ۲۰۲۲ با افزایش ۱.۵ درصدی به ۹۵۲ میلیون تن ادامه داد. ضمن اینکه در نوامبر ۲۰۲۳، افزایش سالانه ۰.۴ درصد بود و به ۷۶ میلیون تن رسید. این در حالی است که روزانه با میانگین تولید ۲.۵۴ میلیون تن در روز نسبت به ماه قبل ۰.۶ درصد کاهش داشته است.

تولید فولاد نهایی چین به ۱۱۰ میلیون تن رسید

در این گزارش همچنین آمده است، در سال ۲۰۲۳، تولید فولاد نهایی چین با ۴ درصد افزایش نسبت به سال قبل از آن به ۱۱۰ میلیون تن رسید. در طول یازده ماه اول سال ۲۰۲۳، کل تولید فولاد تمام شده سالانه ۵ درصد افزایش یافت و به ۱.۲۵ میلیارد تن رسید.

از سوی دیگر، تولید آهن خام چین در نوامبر ۲۰۲۳ با ۴ درصد کاهش به ۶۴ میلیون تن کاهش یافت. با این حال، در دوره ژانویه تا نوامبر ۲۰۲۳ کل تولید ۸۱۰ میلیون تن ثبت شد که نشان دهنده افزایش ۱.۸ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۲۲ است.

کد خبر: ۲۶۲٬۴۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha