۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
دعوت از صاحب نظران حوزه ارتباطات برای حضور در رویدادهای مختلف نمایشگاه تلکام
توسط مدیرکل ارتباطات شرکت مخابرات انجام شد:

دعوت از صاحب نظران حوزه ارتباطات برای حضور در رویدادهای مختلف نمایشگاه تلکام

سنندج – بیدخام، مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران از صاحب نظرات حوزه ارتباطات برای حضور در رویدادهای مختلف نمایشگاه تلکام دعوت نمود.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از اداره کل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران، محمدرضا بیدخام از کارشناسان، مدیران، صاحب نظران و علاقه‌ مندان به حوزه ارتباطات، توسعه اقتصاد دیجیتال و اینترنت اشیا به منظور حضور در رویدادهای مختلف بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تلکام دعوت به عمل آورد.

وی ضمن تاکید بر قدمت و اهمیت نمایشگاه تلکام به عنوان محل تعامل شرکت ها و افراد دخیل در حوزه ICT کشور، به تفاوت های اساسی این دوره با توجه به تغییرات فناوری در بخش های هوش مصنوعی و فناوری اشاره کرد و افزود: رویکردهای مبتنی بر تغییر اساسی مخابرات به سمت اقتصاد دیجیتال و غلبه اینترنت اشیا در بخش های مختلف و نمود آن در بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال، رویدادهای مهم و گردهمایی های ارزشمندی را در میان کارشناسان در بر خواهد داشت.

مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: توسعه اقتصاد دیجیتال با افزایش تأثیر و پایداری ابتکارات مبتنی بر فناوری برای ایجاد تأثیرات پایدار و متوازن، از شاخص ترین موارد در ورود قدرتمندانه شرکت مخابرات و دیگر اپراتورهای ارتباطی به مرحله تحول دیجیتال و اتصال پذیری است.

وی اظهار داشت: گروه مخابرات ایران با حضور شرکت های مخابرات ایران، گروه کارخانجات شهید قندی، شرکت شسکام، شرکت کاراشاب، شرکت خدمات اول مخابرات، شرکت امید ژرف نگر، شرکت تهران سیمین فر، شرکت نوران ارتباطات پایدار، شرکت بهینه پردازش سپهر پارس، مجتمع صنعتی رفسنجان و شرکت پیشتازان در سالن هفت نمایشگاه بین المللی تلکام، دستاوردها و محصولات فناورانه و متنوع خود را به علاقه مندان عرضه می کند.

وی افزود: از عموم متخصصین، صاحب نظران و علاقه مندان به حوزه مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال دعوت می کنیم با حضور در نمایشگاه تلکام، از تازه ترین خدمات و محصولات فناورانه شرکت های گروه مخابرات ایران بازدید به عمل آورند.

کد خبر: ۲۶۲٬۳۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha