۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
ساز و کار قانونی کمک به تولید در شاهرود؛ رسیدگی به مشکلات ۲۰ بنگاه اقتصادی
بازار بررسی کرد؛

ساز و کار قانونی کمک به تولید در شاهرود؛ رسیدگی به مشکلات ۲۰ بنگاه اقتصادی

شاهرود- در هفته قوه قضائیه و به پیشنهاد فرماندار شاهرود، یک شعبه دادگستری در این شهرستان ویژه رسیدگی به مسائل اقتصادی و بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی راه‌اندازی می‌شود که کار آن تسهیل‌گری و کمک قانونی به رفع موانع تولید خواهد بود.

به گزارش خبرنگار بازار، فرماندار و رئیس دادگستری شاهرود صبح شنبه با همراهی مسئولان اقتصادی شهرستان شاهرود در نشستی به پیشنهاد ایجاد یک شعبه دادگستری ویژه حمایت از تولید و مسائل اقتصادی رأی مثبت دادند تا گاهی قانونی برای حمایت از تولید در این شهرستان رقم بخورد.

فرماندار شاهرود در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به حمایت از تولید با به‌کارگیری سازوکار قانونی، گفت: با همکاری دادگستری شاهرود یک شعبه دادگستری ویژه  مسائل اقتصادی و تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی شهرستان شاهرود دایر شد.

نادر فخری بابیان اینکه با ایجاد این شعبه کار رسیدگی به مسائل و مشکلات بنگاه‌های صنعتی و تولیدی در کوتاه‌ترین زمان انجام خواهد شد، تأکید کرد: تسهیل گری و رفع موانع تولید یکی از انگیزه‌های ما درزمینهٔ بازگشایی این مرکز بود. 

وی گفت:  ایجاد این شعبه باهدف حمایت از تولیدکننده و ایجاد وحدت رویه در صدور آرای پرونده‌های این واحدها و جلوگیری از تعطیلی خط تولید، انجام‌شده است.

فرماندار شاهرود در ادامه از برگزاری نشست با ۲۰ بنگاه اقتصادی و تولیدی شاهرود با حضور مدیران استان و شهرستان خبر داد و بیان کرد: رفع موانع تولید، اشتغال، تولید بر اساس ظرفیت اسمی، تثبیت فرصت‌های شغلی فعلی و همچنین ایجاد فرصت‌های شغلی جدید اولویت‌های ما در استان سمنان خواهد بود.

ازآنجاکه در شهرستان شاهرود حدود ۳۳۰ واحد صنعتی و تولیدی فعالیت می‌کنند که بیش از ۱۰۰ واحد در شهرک صنعتی این شهر مستقر است می‌توان امید داشت که ایجاد یک شعبه دادگستری ویژه مسائل اقتصادی بتواند تا حدی به کمک تولید بیاید آن‌هم در سالی که مزین به جهش تولید است.

کد خبر: ۲۶٬۲۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha