۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
امسال پارک علم و فناوری کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد
استاندار کرمانشاه:

امسال پارک علم و فناوری کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: در صورت تامین بودجه مالی فاز اول پارک علم و فناوری کرمانشاه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند در نشست ویژه بررسی فاز اول پروژه پارک علم و فناوری استان که با حضور حمیدرضا طیبی رئیس جهاددانشگاهی کشور برگزار شد با اشاره به اهمیت این پروژه برای توسعه اقتصادی استان، اظهار داشت: پارک علم و فناوری یکی از پروژه‌های بسیار مهم و کلیدی کرمانشاه است که سال هاست همچنان راکد مانده است.

وی اظهار داشت: مدیریت ارشد استان با جدیت تکمیل فاز اول این پروژه را دنبال می‌کند و آن را در لیست پروژه‌های جهش تولید استان سال جاری قرار داده است.

بازوند افزود: فاز اول این پروژه از ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که قصد داریم از محل منابع داخلی استان و با همکاری جهاد دانشگاهی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بودجه مورد نیاز این پروژه را تامین کنیم و فاز اول آن را در سال جاری به اتمام برسانیم.

وی عنوان کرد: در همین راستا در این نشست مقرر شد دفتر فنی جهاد دانشگاهی کشور برنامه عملیاتی اجرایی برای اتمام فاز یک ساختمان پارک علم و فناوری کرمانشاه را به سازمان برنامه و بودجه استان ارائه دهد تا بر اساس فهرست بهای قیمت‌های سال ۹۹ کارشناسی شده و رقم نهایی اجرای طرح تعیین شود.

استاندار کرمانشاه افزود: ۲۵ درصد از این هزینه را استانداری کرمانشاه و جهاددانشگاهی مرکز و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هر کدام ۳۷.۵ درصد از این مبلغ را تامین خواهند کرد.

کد خبر: ۲۶٬۲۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha