۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
شاخص رمز ارزها در مرز طمع!
بازار ارز دیجیتال در هفته ای که گذشت

شاخص رمز ارزها در مرز طمع!

ارز های دیجیتال با حجم بازار ۱ هزار و ۶۱۰ و با ارزش معاملات ۵۲ میلیارد دلار روندی خنثی در پیش گرفته اند. شاخص ترس و طمع نیز ۶۷ میباشد و در محدوده طمع قرار دارد.

هادی بهرامی؛ بازار: ارز های دیجیتال همان پول های دیجیتالی هستند که غیر متمرکز بوده و با استفاده از بلاکچین عملیات پرداخت و کار های روزمره بشر را آسان تر میکنند. پردازش و انتقال سریع اطلاعات، عملیات پرداخت با کارمزد کمتر، خدمات غیر متمرکز بانکداری، سرگرمی و سرمایه گذاری از مهم ترین کاربرد های بازار ارز دیجیتال است. این بازار مدام در حال تغییر بوده و نیاز به تحلیل های زود هنگام دارد تا به اتفاقات و اخبار جدید آن پی برد. در ادامه به گزارش و تحلیل بازار ارز دیجیتال میپردازیم.

ارز های دیجیتال با حجم بازار ۱ هزار و ۶۱۰ و با ارزش معاملات ۵۲ میلیارد دلار روندی خنثی در پیش گرفته اند. شاخص ترس و طمع نیز ۶۷ میباشد و در محدوده طمع قرار دارد. بیت کوین با ۵۲%، اتریوم با ۱۷.۵% و تتر هم با ۶% به بازار ارز های دیجیتال تسلط دارند. حجم معاملات قرارداد های آتی فیوچرز ۲ میلیارد دلار میباشد که در ۲۴ ساعت اخیر ۱۲۲ میلیون دلار لیکویید شده و از دست رفت

شاخص رمز ارزها در مرز طمع!

تحرکات بازار

ارز های دیجیتال با حجم بازار ۱ هزار و ۶۱۰ و با ارزش معاملات ۵۲ میلیارد دلار روندی خنثی در پیش گرفته اند. شاخص ترس و طمع نیز ۶۷ میباشد و در محدوده طمع قرار دارد. بیت کوین با ۵۲%، اتریوم با ۱۷.۵% و تتر هم با ۶% به بازار ارز های دیجیتال تسلط دارند. حجم معاملات قرارداد های آتی فیوچرز ۲ میلیارد دلار میباشد که در ۲۴ ساعت اخیر ۱۲۲ میلیون دلار لیکویید شده و از دست رفت!
ارز دیجیتال بُنک با ۷۵۵ درصد و اینترنت کامپیوتر چین با ۳۰۰ درصد رشد در یکماه اخیر، در صدر جدول قرار داشته و میتوان آنها را در فیلتر معاملات لحاظ کرد. ارز بنک علاوه بر رشد ۱۳ هزار و ۹۰۰ درصدی اش این روز ها در شبکه های اجتماعی و بین فعالان بازار محبوبیت پیدا کرده و پر بازدید شده است! ارز دیجیتال هلیوم نیز در دو ماه اخیر ۴۸۰ درصد رشد را تجربه کرده است.

بیت کوین پس از شکست مقاومت ۳۱ هزار و ۵۰۰ دلاری توانست تا ۴۴ هزار و ۵۰۰ دلار صعود کند. در حال حاضر درگیر مقاومت ۴۶ الی ۴۸ هزار واحدی است که در صورت شکست و تثبیت بالای این محدوده میتوان به صعود بیشتر آن امیدوار بود؛ در غیر اینصورت اهداف حمایتی ۳۷ و ۳۱ هزار دلاری در دسترس خواهد بود

شاخص رمز ارزها در مرز طمع!

بیت کوین پس از شکست مقاومت ۳۱ هزار و ۵۰۰ دلاری توانست تا ۴۴ هزار و ۵۰۰ دلار صعود کند. در حال حاضر درگیر مقاومت ۴۶ الی ۴۸ هزار واحدی است که در صورت شکست و تثبیت بالای این محدوده میتوان به صعود بیشتر آن امیدوار بود؛ در غیر اینصورت اهداف حمایتی ۳۷ و ۳۱ هزار دلاری در دسترس خواهد بود. طبق داده های درون زنجیره ای آنچین، ۷۲۱ هزار واحد بیت کوین در حال گردش و معاملات بین صرافی است که با عبور از محدوده ۱ میلیون ۱۷۰ هزار واحد میتوان به افزایش شاخص ارزندگی شبکه امیدوار بود.
ارز دیجیتال پر طرفدار آواکس متعلق به اکوسیستم آولانچ با وجود رشد چشمگیری که تجربه کرده؛ قرار است به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار آزاد سازی توکن داشته باشد و ۹.۵ میلیون سکه روانه بازار کند که خبر مهمی برای جامعه این ارز دیجیتال محسوب میشود.

کد خبر: ۲۶۲٬۲۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha