فروش سینمای ایران در هفته سوم آذر اعلام شد

فروش سینمای ایران در هفته سوم آذر اعلام شد

فروش سینمای ایران در هفته گذشته به بیش از ۳۵ میلیارد و ۶۴ میلیون تومان رسید، همچنین در این هفته ۸۴۴ هزار و ۵۳۳ نفر به تماشای فیلم‌های اکران شده نشستند.

به گزارش بازار، فروش سینمای ایران از ابتدای آذر تا ۲۴ این ماه به بیش از ۱۲۲ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان رسید که جمعه ۲۴ آذر با فروش بیش از ۹ میلیارد و ۷۱۷ میلیون تومان، پرفروش‌ترین روز این ماه محسوب می‌شود. همچنین سه‌شنبه، ۲۱ آذر با ۲۶۳ هزار و ۱۱۰ نفر، پرمخاطب‌ترین روز هفته گذشته و این ماه بوده است.

در هفته گذشته به ترتیب، فیلم‌های «هتل» بیش از ۱۲ میلیارد و ۱۰۴ میلیون تومان، «ویلای ساحلی» بیش از ۹ میلیارد و ۴۸۴ میلیون تومان، «ورود و خروج ممنوع» بیش از ۳ میلیارد و ۳۱۶ میلیون تومان، «فسیل» بیش از ۲ میلیارد و ۵۸۷ میلیون تومان، «بچه زرنگ» بیش از ۲ میلیارد و ۳۶۴ میلیون تومان، «جوجه تیغی» بیش از یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان، «مسافری از گانورا» بیش از ۷۴۵ میلیون و ۶۹۲ هزار تومان و «نارگیل ۲» ۶۳۰ میلیون و ۹۵۲ هزار تومان فروش داشتند.

فیلم‌های «حدود ۸ صبح» بیش از ۵۳۳ میلیون و ۷۴۲ هزار تومان، «گیج‌گاه» بیش از ۴۳۲ میلیون و ۶۲۸ هزار تومان، «عامه‌پسند» با فروش ۳۹۳ میلیون و ۹۳۵ هزار تومان، «سلفی با رستم» با فروش بیش از ۳۷۸ میلیون و ۹۵۵ هزار تومان، «ضد» با فروش ۳۳۹ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان، «شهر هرت» با فروش ۳۰۴ میلیون و ۴۳۲ هزار تومان و «جنگل پرتقال» با فروش بیش از ۱۲۱ میلیون و ۱۰۵ هزار تومان به ترتیب در رتبه نهم تا پانزدهم جدول فروش هفته گذشته جای گرفتند.

کد خبر: ۲۶۲٬۱۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha