۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۷
اختصاص ۲۶۱ میلیارد ریال برای بازسازی ناوگان اتوبوسی و مینی‌بوسی گلستان
مدیرکل راهداری گلستان خبرداد؛

اختصاص ۲۶۱ میلیارد ریال برای بازسازی ناوگان اتوبوسی و مینی‌بوسی گلستان

گرگان- مصدقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: مبلغ ۲۶۱ میلیارد ریال تسهیلات برای بازسازی ۹۳ دستگاه اتوبوس و مینی بوس دارای کارت هوشمند فعال در چرخه حمل و نقل عمومی گلستان پرداخت می‌شود.

عادل مصدقی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: براساس برنامه‌های مصوب ابلاغی مبلغ ۲۶۱ میلیارد ریال تسهیلات برای بازسازی ناوگان اتوبوسی و مینی بوسی در استان گلستان پیش بینی شده که سهم هر دستگاه اتوبوس هفت میلیارد ریال و هر دستگاه مینی بوس دو میلیارد ریال تعیین شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: طبق برنامه مالکان ۱۵ دستگاه اتوبوس و ۷۸ دستگاه مینی بوس در گلستان می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: مالکان ناوگان فعال اتوبوسی و مینی بوسی استان از دوم دی ماه سال جاری می توانند برای تعمیرات ناوگان خود از تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ استفاده کنند.

مصدقی گفت: سایت www.T18.rmto.ir از متقاضیان این تسهیلات از تاریخ دوم دی ماه سال جاری تا دو هفته، ثبت نام می کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان بیان کرد: در شرایط حاضر نیاز به مراجعه حضوری افراد نبوده و مراحل کار صرفا از طریق سامانه مربوطه انجام می شود.

به گفته مصدقی، این تسهیلات با نرخ بهره 15.3درصد و با عاملیت بانک کارآفرینی امید و با دوره مشارکت، تنفس و بازپرداخت حداکثر هفت ساله پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه اولویت پرداخت این تسهیلات با ناوگان دارای کارت هوشمند فعال و صورت وضعیت های اخذ شده دارای کد رهگیری در سال جاری است، ادامه داد: با توجه به محدودیت منابع اعتباری تخصیص یافته، ناوگان واجد شرایط و دارای توجیه فنی و کارکرد مناسب برای بهره مندی از این تسهیلات بررسی شده و مطابق با ضوابط جاری به کمیته استانی و شورای برنامه ریزی و توسعه استان برای انجام مراحل بعدی معرفی خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان یادآورشد: متقاضیان استفاده از تسهیلات لازم است تحقق اشتغال پیش بینی شده و تداوم فعالیت ناوگان را در حمل و نقل جاده ای تعهد کنند.

کد خبر: ۲۶۱٬۹۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha