۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹
بهبود تعاملات دوسویه انبوه‌ سازان مسکن گلستان با بانک‌ مهر ایران
رئیس انجمن انبوه سازان گلستان مطرح کرد؛

بهبود تعاملات دوسویه انبوه‌ سازان مسکن گلستان با بانک‌ مهر ایران

گرگان- رئیس کانون انبوه سازان مسکن و ساختمان استان گلستان از آمادگی این تشکل صنفی برای بهبود تعاملات دوسویه‌ با بانک‌ قرض‌الحسنه مهر خبر داد و گفت: اطمینان از بازپرداخت تسهیلات تضمین می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد مرتضوی عصر پنج شنبه در نشست هم‌اندیشی اعضای انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان استان گلستان با مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر استان گلستان اظهارکرد: اعضای این انجمن صنفی از جمله آحاد جامعه محسوب می‌شوند که توان مالی مناسبی داشته و از امکان تزریق مبالغ و منابع مطلوب به سیستم بانکی برخوردار هستند.

رئیس انجمن مسکن و ساختمان گلستان گفت: حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر عضو این تشکل صنفی بوده که ۲۰۰ نفر از آنها به صورت مستمر و ویژه در حال فعالیت هستند؛ برخی از این افراد هم در زمره فعالان دانه درشت تلقی می‌شوند که فعالیت‌های متعددی را در گرگان و برخی از شهرهای استان مازندران دارند.

وی ادامه داد: اعضای انجمن صنفی انبوه سازان گلستان در پیرامون خود با دوستان و فعالان اقتصادی متعددی در تعامل هستند و می‌توانند به صورت انفرادی و یا در قالب‌های تعاونی بسته‌های سرمایه‌گذاری بانک قرض الحسنه مهر ایران را ارزیابی و در صورت صلاح دید اقدام به سرمایه‌گذاری‌های مشترک کنند.

مرتضوی گفت: سرمایه‌گذاری‌های مشترک و بهره‌گیری از تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران پیامدها و منافع مثبت دوسویه برای طرفین به همراه خواهد داشت و بانک می‌تواند از بازگشت تسهیلات پرداختی خود اطمینان خاطر داشته باشد.

کد خبر: ۲۶۱٬۸۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha