۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
بنیاد برکت در ۲۷ روستای شهرستان اسدآباد ۳۰۰ شغل ایجاد کرده است
فرماندار اسدآباد:

بنیاد برکت در ۲۷ روستای شهرستان اسدآباد ۳۰۰ شغل ایجاد کرده است

همدان - فرماندار اسدآباد از ایجاد ۳۰۰ شغل با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در نیمه دوم سال گذشته توسط بنیاد برکت در ۲۷ روستای اسدآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، مجید درویشی ظهر پنج شنبه در کمیته فرعی اشتغال شهرستان اسدآباد که در فرمانداری این شهر برگزار شد گفت: ۱۹ روستای شهرستان اسدآباد با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان و اشتغال زایی برای ۴۶۰ نفر پایلوت اجرای طرح های بنیاد برکت در نیمه اول سال جاری هستند.

وی با اشاره به ایجاد ۳۰۰ شغل با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در نیمه دوم سال گذشته توسط بنیاد برکت در ۲۷ روستای اسدآباد، افزود: تأمین اعتبار ۱.۵ میلیاردی از محل اعتبارات بنیاد برکت در راستای تکمیل و بهره برداری مدرسه «وندر آباد» اسدآباد و افتتاح آن در دهه فجر نهایی شده است.

درویشی در ادامه از اختصاص ۵ تن مرغ منجمد از طرف بنیاد برکت به شهرستان اسدآباد در راستای توزیع بین محرومین حاشیه شهر خبر داد و گفت: ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار در راستای پرداخت وام به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در حال توزیع در شهرستان اسدآباد است.

وی با تاکید بر در دستور کار قرار گرفتن و توجه به روستاهای زیر ۵۰ خانوار اسدآباد در اشتغال زایی طرح بنیاد برکت از جذب ۲۴ میلیارد تومان از سهمیه ۲۷ میلیارد تومانی سال گذشته اشتغال روستایی و عشایر اسدآباد خبر داد.

فرماندار اسدآباد گفت: توزیع ۲۷ هزار بسته غذایی با اعتباری افزون بر ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بین اقشار آسیب پذیر توسط بنیاد برکت در سطح استان همدان اقدامی ارزنده و قابل توجه است.

کد خبر: ۲۶٬۱۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha