۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۹
انتظار برای گشوده شدن فنر انقباضی بازار مسکن
فعال صنعت ساختمان مطرح کرد؛

انتظار برای گشوده شدن فنر انقباضی بازار مسکن

گرگان- راوش، عضو انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان قم با اشاره به تاثیر سیاست‌های دولت در انقباض بازار مسکن گفت: به طور حتم فنر این انقباض قیمتی در بازار مسکن گشوده می‌شود اما زمان آن مشخص نیست.

محمدحسین راوش در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با وجود رکود و انقباض محسوس در بازار مسکن اما فعالان حوزه مسکن و ساختمان مشغول ارائه خدمت به آحاد مردم هستند.

عضو انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان استان قم افزود: دولت سیزدهم با اجرای نهضت ملی مسکن از متقاضیان مسکن حمایتی ثبت نام کرده و حتی برای آنها زمین رایگان در نظر می‌گیرد تا مانع بروز تورم محسوس در بازار مسکن شود.

وی گفت: شرایط بازار و البته سیاست‌های دولت بیانگر آن است که تا پایان سال اتفاق خاصی در بازار مسکن رخ نخواهد داد و قیمت مسکن در همین منوال بوده و بالاتر نمی‌رود.

راوش بیان کرد: نرخ مسکن در سال آینده از تصمیمات دولت و چگونگی تعیین پایه تورم در سال آینده نشئت می‌گیرد و قابل پیش‌بینی نیست.

بازرس انجمن انبوه سازان قم گفت: هرگونه نوسان و تلاطم بازار در حوزه مسکن بر روی حدود هزار و ۶۰۰ واحد شغلی دیگر تاثیر می‌گذرد به همین دولت سیاست دولت بر کنترل نوسانات بازار مسکن است تا سایر بازار دچار تورم نشوند.

راوش ادامه داد: افزایش قیمت مسکن و آزادسازی انقباض فعلی در همه بازارها از جمله قیمت مصالح و تجهیزات ساختمانی موثر خواهد بود.

وی عنوان کرد: به طور حتم و معمول فنر این انقباض قیمتی در بازار مسکن گشوده و رها می‌شود اما زمان و موعد این تورم قابل پیش بینی نیست.

کد خبر: ۲۶۱٬۷۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      4 0
      نفوس بد نزن... انشالله هیچ وقت فنرش باز نمیشه....