۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
۵۱۷ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های صیادی و آبزی پروری در بوشهر تخصیص یافت
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

۵۱۷ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های صیادی و آبزی پروری در بوشهر تخصیص یافت

بوشهر- امینی مدیر کل شیلات استان بوشهر گفت: بیش از ۵۱۷ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های صیادی و آبزی پروری در بوشهر تخصیص یافت.

عقیل امینی در حاشیه بازدید از اراضی پرورشی میگوی استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار بازار در بوشهر اظهار داشت: توسعه زیرساخت های شیلاتی در استان بوشهر مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این مسیر نهایت توان خود را به کار می گیریم.

وی در ارتباط با میزان اعتبار مصوب شده سال جاری افزود: به منظور تامین اعتبارات تملک دارائی های سرمایه ای و همچنین احداث و تکمیل زیرساخت های صیادی و آبزی پروری ۵۱۷ میلیارد ریال اعتبار در سال جاری برای شیلات استان بوشهر مصوب شده است.

مدیرکل شیلات استان بوشهر ادامه داد: این اعتبارات بمنظور پروژه های بهسازی بنادر صیادی در استان بوشهر، ایجاد زیرساخت های مجتمع آبزی پروری در استان، طرح ساماندهی مراکز کوچک ماهیگیری، صید و صیادی در آب های داخلی و ساحلی بوشهر و همچنین تعمیر و تجهیز ساختمان های اداری شیلات استان مصوب شده است.

امینی به افزایش ۱۵۰ درصدی این اعتبارات مصوب امسال نسبت به سال قبل اشاره کرد و افزود: میزان اعتبار مصوب سال گذشته ۲۰۶ میلیارد ریال بوده است که حدود 75 درصد از این اعتبار تخصیص یافته است.

وی همچنین در ارتباط با تخصیص اعتبارات مصوب امسال گفت: تا پایان امسال میزان تخصیص این اعتبارات برای توسعه زیرساخت های شیلاتی مشخص می شود.

کد خبر: ۲۶۱٬۶۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha