۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
راهنمای خرید بهترین جعبه بکس برای مکانیکی

راهنمای خرید بهترین جعبه بکس برای مکانیکی

انتخاب بهترین جعبه بکس برای مکانیکی به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله نوع و تنوع سایز بکس‌ها، کیفیت ساخت، برند سازنده و قیمت.

به گزارش بازار، انتخاب بهترین جعبه بکس برای مکانیکی به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله نوع و تنوع سایز بکس‌ها، کیفیت ساخت، برند سازنده و قیمت. در این مقاله به بررسی عوامل مهم در انتخاب بهترین جعبه بکس برای مکانیکی می‌پردازیم

جعبه بکس یکی از ضروری‌ترین ابزارآلات برای مکانیک‌ها است. این ابزار برای باز و بسته کردن پیچ و مهره‌های مختلف در انواع خودروها، ماشین‌آلات و تجهیزات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتخاب بهترین جعبه بکس برای مکانیکی به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله نوع و تنوع سایز بکس‌ها، کیفیت ساخت، برند سازنده و قیمت. در این مقاله به بررسی عوامل مهم در انتخاب بهترین جعبه بکس برای مکانیکی می‌پردازیم و چند مدل از بهترین جعبه بکس‌های موجود در بازار را معرفی می‌کنیم.

عوامل مهم در انتخاب بهترین جعبه بکس برای مکانیکی

نوع و تنوع سایز بکس‌ها

جعبه بکس‌ها در انواع مختلف با درایوهای مختلف تولید می‌شوند. درایو اندازه‌ی اتصال بین بکس و آچار بکس را تعیین می‌کند. برای کارهای مکانیکی، جعبه بکس‌هایی با درایوهای ۱/۲ اینچ، ۳/۴ اینچ و ۱ اینچ ضروری هستند. همچنین، بهتر است جعبه بکس دارای تنوع سایز بکس‌ها در هر درایو باشد تا مکانیک بتواند برای هر پیچ و مهره‌ای، بکس مناسب را انتخاب کند.

کیفیت ساخت

کیفیت ساخت جعبه بکس عامل مهمی در طول عمر و کارایی آن است. جعبه بکس‌های باکیفیت از مواد اولیه‌ی مرغوب ساخته شده‌اند و دارای روکش ضد زنگ هستند. این جعبه بکس‌ها در برابر ضربه و فشار مقاوم هستند و به راحتی خراب نمی‌شوند.

برند سازنده

برند سازنده نیز یکی از عوامل مهم در انتخاب بهترین جعبه بکس است. برندهای معتبر مانند رونیکس، تی ام تولز، بوش و ماکیتا محصولات باکیفیتی تولید می‌کنند که طول عمر بالایی دارند.

قیمت

قیمت جعبه بکس‌ با توجه به عوامل مختلف مانند نوع و کیفیت ساخت، برند سازنده و تعداد قطعات متفاوت است. مکانیک‌ها باید با توجه به بودجه‌ی خود، جعبه بکس مناسب را انتخاب کنند.

راهنمای خرید بهترین جعبه بکس برای مکانیکی

معرفی چند مدل از بهترین جعبه بکس‌های موجود در بازار

جعبه بکس ۲۲ پارچه واتا

این جعبه بکس از جنس فولاد کروم وانادیوم ساخته شده است و دارای اهرم قوی با دسته ارگونومیک می‌باشد. این جعبه بکس دارای یک جعبه فلزی می باشد و همچنین به علت دارا بودن اهرم قوی با دسته ارگونومیک، برای کار های سنگین و طولانی مدت بسیار مناسب می‌باشد.

جعبه بکس ۳۴ پارچه توسن

این جعبه بکس از جنس فولاد کروم وانادیوم ساخته شده است و شامل ۲۱ سری بکس کوتاه : ۸,۱۰,۱۱,۱۲,۱۳,۱۴,۱۵,۱۶,۱۷,۱۸,۱۹,۲۱,۲۲,۲۳,۲۴,۲۶,۲۷,۲۸,۲۹,۳۰,۳۲ و ۴ سری بکس بلند : ۱۰،۱۳،۱۷،۱۹ ، به همراه ۱ عدد دسته هندلی فلزی، ۱عدد دسته کشویی ۳۰۰ میلیمتری، ۱عدد دسته جغجغه ۷۲ دندانه با دکمه آزاد کننده بکس، ۱عدد لقلقه ۹۰ درجه، ۱عدد آچار شمع ۱۶ میلیمتر و ۱عدد تبدیل ۱/۲ به ۳/۸ اینچ می‌باشد.

جعبه بکس ۲۴ پارچه توسن

این جعبه بکس از جنس فولاد کروم وانادیوم ساخته شده است و دارای تنوع سایز بکس‌ها در درایوهای ½ اینچ، ¾ اینچ و ۱ اینچ است. این مجموعه ۲۴ عددی آچار بکس ۶ پر از ۱۸ عدد سری بکس ۶ پر و  ۱ عدد آچار بکس هندلی با درایو ۱/۲، ۱ عدد دسته جغجغه با درایو ۱/۲، ۲ عدد کمک بکس در ابعاد ۱۲۰ و ۲۵۰ میلی متر با درایو ۱/۲، ۱ عدد دسته کشویی با درایو ۱/۲ و ۱ عدد لقلقه با درایو ۱/۲ می باشد که همه در داخل یک جعبه فلزی با کیفیت قرار گرفته شده است.

جعبه بکس ۵۰ پارچه دانا پلاس

این جعبه بکس از جنس فولاد کروم وانادیوم ساخته شده است. از اقلام همراه این جعبه بکس می توان به  یک آچار بکس جغجغه ای درایو ۱/۴ با کلید چپ و راست / آچار کشویی درایو ۱/۴/ رابط کمک ۱/۴ درایو / یک رابط لقلقه ای به طول ۷۰ میلیمتر / ۱۸ سری درایو ۱/۴ در سایزهای ۴ – ۴/۵ – ۵ – ۵/۵ – ۶ – ۷ – ۸ – ۹ – ۱۰ – ۱۱ – ۱۲ – ۱۳ – ۱۴ میلیمتر اشاره کرد.

نتیجه‌گیری

انتخاب بهترین جعبه بکس برای مکانیکی کار ساده‌ای نیست و باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت. در این مقاله به بررسی عوامل مهم در انتخاب بهترین جعبه بکس برای مکانیکی پرداختیم و چند مدل از بهترین جعبه بکس‌های موجود در بازار را معرفی کردیم.

کد خبر: ۲۶۱٬۵۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمدرضا سیستانی IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      2 0
      سلام ، البته اختراعی دیگر جهت رفع آلودگی هوا هم در ایران به ثبت طرح صنعتی رسیده که مشکل ترافیک، مصرف بالای بنزین،جای کم برای پارکینگ و ... را حل کرده که متاسفانه یک هزار تومان هم از طرف مسئولین حمایت نشده با وجود اینکه دارای جواز تاسیس هم می باشد با تایپ کلمات ( موج مخترع اصفهانی ) در گوگل به آن پی ببرید