۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
پیش‌بینی ۳۰ میلیون مخاطب سینما و فروش هزار میلیارد تومان فیلم
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد

پیش‌بینی ۳۰ میلیون مخاطب سینما و فروش هزار میلیارد تومان فیلم

اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال مخاطبان سینما به ۳۰ میلیون نفر و فروش فیلم ها به یک هزار میلیارد تومان برسد.

به گزارش بازار، محمدمهدی اسماعیلی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در گفت و گو با خبرنگاران به افتتاح هشتصد و سی و دومین سینما اشاره کرد و گفت: تا نوروز امسال این عدد به ۹۰۰ سینما می رسد و پیش بینی می‌شود تا پایان سال مخاطبان سینما به ۳۰ میلیون نفر و فروش فیلم ها نیز به هزار میلیارد تومان برسد.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت از ۲۸ آذرماه اعزام حج عمره مفرده آغاز می شود، افزود: از سازمان هواپیمایی و بانک مرکزی هم بابت همکاری تشکر می‌کنم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآورشد: عمره مفرده بعد از ۹ سال توقف از سر گرفته می شود و اولویت با افرادی است که ثبت نام کرده اند.

اسماعیلی با بیان اینکه اجرای استاد انتظامی را در تالار وحدت داشتیم و قرار شد چند روزی هم در دی ماه مجددا این کنسرت برگزار شود، افزود: همچنین روز گذشته ۱۳۰۰ کانون فرهنگی مساجد ویژه بانوان افتتاح شد که کار بزرگی است و زنان با حضور در این کانون ها، فضای تعاملی بیشتری خواهند داشت.

کد خبر: ۲۶۱٬۵۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha