۵ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸
ساخت ۳ واحد گاوداری ۶۰۰۰ راسی در استان همدان با سرمایه گذاری شستا
استاندار همدان خبر داد

ساخت ۳ واحد گاوداری ۶۰۰۰ راسی در استان همدان با سرمایه گذاری شستا

همدان - استاندار همدان از ساخت سه واحد گاوداری ۶۰۰۰ راسی در شهرهای استان همدان با سرمایه گذاری شرکت شستا خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، بیست و نهمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی عصر پنج شنبه در استانداری همدان برگزار و موضوعات مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارائه گزارش از جلسه فوق‌العاده قبلی شورای گفت‌وگو و بررسی و پیگیری مصوبات جلسات شورای گفت‌وگو در سال ۹۸؛ طرح موضوع مربوط به سامانه بازارگاه؛ موارد مربوط به حمل و نقل نهاده‌های کشاورزی به ویژه ذرت و سویا؛ ذکر مسائل مربوط به سیاست‌های جهاد و کشاورزی در حمایت از صنایع لبنیاتی و تولید شیر استان و صادرات ارزی ریالی محصولات کشاورزی به خصوص محصولات فسادپذیر از جمله موارد مطرح شده در این شورا بود.

استاندار همدان در این شورا با یادآوری اینکه سرمایه گذاری‌های جدید در زمینه احداث گاوداری‌های مدرن و صنعتی در استان همدان انجام می‌شود، گفت: بهره‌برداری از این طرح‌ها تحول بزرگی در صنعت شیر همدان محسوب می‌شود

سید سعید شاهرخی اضافه کرد: انعقاد قرارداد ساخت سه گاوداری شش هزار راسی در شهرهای استان همدان با سرمایه‌گذاری شرکت شستا و چند شرکت خصوصی دیگر تحول بزرگی در صنعت شیر و لبنیات استان همدان به وجود می‌آورد.

وی با بیان اینکه آب و خاک مرغوب همدان موجب تولید علوفه و تغذیه مناسب دام و طیور شده و زمینه برای راه اندازی دامداری‌های صنعتی از همه لحاظ فراهم است، گفت: سامانه بازارگاه برای خرید و فروش خوراک دامداری و مرغداری‌ها راه اندازی شده و تولیدکنندگان از این طریق باید اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند تا اسیر دست دلالان و واسطه‌ها نشوند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه نظارت بر قیمت مرغ و فرآورده‌های گوشتی از مواردی است که برای مردم اهمیت دارد، گفت: نهادهای متولی بدانند قیمت‌گذاری مرغ و فراورده‌های گوشتی باید طوری باشد که ضرر و زیانی به تولیدکننده نرسد و مصرف کنندگان هم راضی باشند.

شاهرخی فعالان اقتصادی استان همدان را سربازان قانع و صبور جبهه تحریم و مشکلات اقتصادی برشمرد و گفت: دولت با همه توان یار و یاور تولیدکنندگان، صنعتگران و صادرکنندگان است و برای برداشتن باری از روی دوش این قشر از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.

کد خبر: ۲۶٬۱۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha