۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۳
اردوگاه دانش آموزی جزیره آشوراده با ۱۰ میلیارد تومان بهسازی می‌شود
مدیرکل نوسازی گلستان:

اردوگاه دانش آموزی جزیره آشوراده با ۱۰ میلیارد تومان بهسازی می‌شود

گرگان- مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس گلستان گفت در سفر دوم رئیس دولت سیزدهم به گلستان اردوگاه دانش آموزی جزیره ۀشوراده با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان بهسازی، مرمت و تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، وحید فراهی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در دور دوم سفر هیئت دولت به استان گلستان فرایند احداث چهار سالن ورزشی سرپوشیده مدارس استان گلستان با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان افزود: عملیات اجرایی تکمیل و بهسازی اردوگاه دانش‌آموزی آشوراده با پیش‌بینی اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.

وی بیان کرد: در دور دوم سفر رئیس جمهور به این استان، هزار و ۴۷۵ میلیارد ریال پروژه شامل کلاس‌های آموزشی و استخر دانش‌آموزی به بهره‌برداری می رسد.

فراهی گفت: پروژه‌های قابل افتتاح در بخش آموزشی شامل ۱۴ پروژه مدرسه در قالب ۴۷ کلاس درس با زیربنای ۶۵ هزار مترمربع است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان اضافه کرد: برای ساخت این پروژه‌های آموزشی بیش از هزار و ۷۵ میلیارد ریال هزینه شده که بیشتر آنها در راستای توسعه عدالت آموزشی در مناطق محروم و کم‌برخودار احداث شده اند.

وی عنوان کرد: در بخش ورزشی، استخر دانش‌آموزی گنبدکاووس با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال ساخته شده و آماده بهره‌برداری است.

فراهی ادامه داد: مدارس و کلاس‌های قابل افتتاح شامل فضای آموزشی مدرسه ۱۰ کلاسه آفتاب گرگان با صرف هزینه ۳۰۰ میلیارد ریال، مدرسه ۶ کلاسه شهرک قانجق شهرستان گالکیش با صرف هزینه ۱۳۵ میلیارد ریال و ۱۲ مدرسه با ۳۱ کلاس درس با صرف هزینه ۶۴۰ میلیارد است.

کد خبر: ۲۶۱٬۵۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha