۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
ثبت اطلاعات ۳ هزار تولید کننده در سامانه «حامی»
معاون اجتماعی قوه قضاییه خبر داد

ثبت اطلاعات ۳ هزار تولید کننده در سامانه «حامی»

الفت، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از ثبت اطلاعات ۳ هزار تولید کننده در سامانه «حامی» خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، محمدباقر الفت با اشاره به اهتمام دستگاه قضا برای حمایت از تولید داخی گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، در چند سال گذشته و با هدف حمایت از تولیدات ملی در حوزه کالا، خدمات و بخش‌های مختلف کشاورزی در قوه قضاییه ستادی تشکیل و پیرو آن نیز دبیرخانه‌ای در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه راه اندازی شده است.

وی گفت: کار دبیرخانه جمع آوری اطلاعات مرتبط با تقاضاهای تولیدکنندگان برای حمایت‌های حقوقی و قضایی از آنهاست برای اینکه تولید کنندگان به راحتی بتوانند درخواست‌های خودشان را به اطلاع قوه قضاییه برسانند.

الفت ادامه داد: برای سهولت کار تولید کنندگان؛ سال گذشته، سامانه‌ای را با عنوان "حامی" طراحی کرده ایم تا تولید کنندگان بتوانند بدون مراجعه به دستگاه قضا مشکلات خود را مطرح کنند.

وی ادامه داد: پس از راه اندازی سامانه؛ نشانی به اطلاع انجمن ها، صنوف و تولیدکنندگان رسید تا اطلاعات لازم را در سامانه ثبت کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه تصریح کرد: تاکنون قریب ۳ هزار شخص حقیقی و حقوقی با ورود به این سامانه، درخواست‌های خودشان را ارسال کرده اند.

این مقام قضایی تاکید کرد: تاکنون تلاش کرده ایم موانع حقوقی و قضایی را که در مسیر تولید داخلی مانع ایجاد می‌کنند، برداریم که نتایج خوبی داشته است.
الفت گفت: این طرح در سراسر کشور اجرا می‌شود و در حال حاضر هم در استان‌ها مسایل حقوقی تولید کنندگان پیگیری می‌شود که همچنان ادامه دارد تا در مسیر جهش تولید قدم برداریم.

کد خبر: ۲۶٬۱۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha