۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
مانور خودروهای امدادی گروه بهمن در طرح رزمایش ترافیکی زمستان ۱۴۰۲

مانور خودروهای امدادی گروه بهمن در طرح رزمایش ترافیکی زمستان ۱۴۰۲

وزیر کشور، جانشین فرمانده کل انتظامی و رئیس پلیس راهور صبح امروز درحاشیه رزمایش طرح ترافیکی زمستانی، از خودروهای امدادی گروه بهمن نیز بازدید کردند.

به گزارش بازار، رزمایش طرح زمستانی ۱۴۰۲ با حضور وزیر کشور، جانشین فرمانده کل انتظامی، رئیس پلیس راهور و وزارت راه و شهرسازی، اورژانس، هلال احمر…، در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد و گروه بهمن به عنوان تنها شرکت خودروساز خصوصی در این مانور حضور یافت.

سردار هادیانفر در حاشیه بازدید از خودروهای امدادی گروه بهمن گفت: با توجه به اقبال مردم نسبت به خودروهای شرکت‌های خصوصی این انتظار می‌رود که خدمات ارائه شده اعم از خدمات امدادی و سایر خدمات را به بهترین شکل ممکن به مشتریان خود ارائه دهند. وی افزود: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته از سوی مدیران گروه بهمن، بتوانند در ارائه خدمات امدادی مطلوب پاسخگوی مشتریان باشند.

مهدی حاجی باقری معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن نیز در حاشیه این رزمایش با تاکید بر اینکه موجب افتخار است به عنوان تنها خودروساز خصوصی در این رزمایش حضور یافتیم، بیان داشت: مشارکت فعال و سازنده‌ای با پلیس راهور داریم و ارتقای بخش امداد با هدف ارائه خدمات بهتر به مشتریان با استفاده از ظرفیت شبکه نمایندگی گروه بهمن در سراسر کشور را در دستور قرار داده‌ایم.

معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در راستای مطالبه سردار هادیانفر به خبرنگاران گفت: واحدهای امدادی خودروهای بهمن به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی هستند و مشتریان می‌توانند در صورت نیاز به خدمات امدادی از طریق شماره سراسری ۴۸۰۲۷-۰۲۱ داخلی ۱ برای ارتباط با کارشناسان مرکز پیام امداد استفاده کنند.

حاجی باقری افزود: خدمات پس از فروش گروه بهمن در سال‌های اخیر با توسعه ناوگان امداد و نمایندگی‌ها و استفاده از تکنسین‌های کارآزموده و تجهیزات استاندارد توانسته خدمات ویژه و به موقعی را جهت کسب رضایت مشتریان ارائه کند.

وی در ادامه یادآور شد: جلب خشنودی و رضایت مشتریان جزو اهداف و شعارهای کلیدی گروه بهمن است.

کد خبر: ۲۶۱٬۴۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha