۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
کمبود سوخت در منطقه «زیلایی» بویراحمد وجود ندارد
مدیر شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد:

کمبود سوخت در منطقه «زیلایی» بویراحمد وجود ندارد

یاسوج- مدیر شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمبود سوخت در منطقه زیلایی شهرستان بویراحمد وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار بازار، سالار خشایی بعدازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: سه دستگاه تانکر سوخت رسان روزانه سوخت مورد نیاز مناطق سخت گذر زیلایی را تامین می کنند.

وی بیان داشت: خانوارهای یک تا چهار نفره یک هزار و ۱۰۰ لیتر و خانوارهای پنج نفره نیز دو هزار و ۱۰۰ لیتر نفت سفید سهمیه ای دریافت می‌ کنند.

خشایی تصریح کرد: دریافت سوخت‌ سهمیه ای مورد نیاز خانوارها با توجه به خواسته خانوارها به صورت یکجا و یا به صورت مقطعی انجام می شود.

وی افزود: خانوارهای که تاکنون برای دریافت سوخت اقدام نکرده اند ابتدا باید از طریق ادارات تعاون روستایی و امور عشایری نام نویسی کنند.

خشایی تصریح کرد: سوخت نفت سفید مورد نیاز روستاهای سخت گذر در کارت بانکی سرپرست خانوار ذخیره می شود. با توجه به اینکه فروشندگان نفت سفید مناطق روستایی و عشایری تحت پوشش تعاون روستایی و امور عشایری هستند، ابتدا درخواست فروشندگان از طریق این ادارات در سامانه صدف بارگذاری شده و در ادامه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بر اساس میزان درخواست آن‌ها سوخت مورد نیاز را در اختیار این فروشندگان قرار می‌دهد.

کد خبر: ۲۶۱٬۴۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha