۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
اصلاحات بودجه با هماهنگی و همکاری دولت و مجلس انجام می شود
رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳:

اصلاحات بودجه با هماهنگی و همکاری دولت و مجلس انجام می شود

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت:مهمترین ایرادات نمایندگان به کلیات بودجه سال ۱۴۰۳ مبتنی بر عدم تطابق بودجه با برنامه هفتم توسعه و مباحث مربوط به حقوق بازنشستگان و افزایش مالیات ها بود.

به گزارش بازار، حمیدرضا حاجی بابایی، با اشاره به دلایل رد کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در صحن مجلس، گفت: مهمترین ایرادات نمایندگان به کلیات بودجه سال ۱۴۰۳ مبتنی بر عدم تطابق بودجه با برنامه هفتم توسعه و مباحث مربوط به افزایش حقوق بازنشستگان و افزایش مالیات ها بود.

نماینده مردم «همدان و فامنین» در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان اعتقاد داشتند که میزان افزایش مالیات ها بالاست. همچنین نمایندگان به یکسری از منابع درآمدی بودجه به جهت عدم تحقق، ایراد گرفتند.

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه با بیان اینکه مجلس متکی بر دیگاه خودش عمل می‌کند، بیان کرد: نمایندگان بر اساس دغدغه‌های خود نقطه نظرات کارشناسی را مطرح می‌کنند.

وی با بیان اینکه براساس رد کلیات دولت مکلف است ظرف هفت روز کلیات بودجه را اصلاح کرده و به مجلس ارائه کند، گفت:در ادامه بودجه به کمیسیون تلفیق ارسال شود تا ما بتوانیم براساس آنچه که در مجلس اتفاق می افتد، کلیات را بررسی کرده و به صحن علنی گزارش ارسال کنیم.

حاجی بابایی یادآورد شد که باید یک هماهنگی و همکاری بین کمیسیون تلفیق، دولت و مجلس به وجود بیاید تا اصلاحات لازم در بودجه انجام شود. /

کد خبر: ۲۶۱٬۴۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha