۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰
پروژه پردیس فرهنگ و رسانه تبریز به پیشرفت ۸۰ درصدی رسید
شهردار تبریز:

پروژه پردیس فرهنگ و رسانه تبریز به پیشرفت ۸۰ درصدی رسید

تبریز- شهردار تبریز از روند عملیات احداث پروژه پردیس فرهنگ و رسانه رجائی شهر در منطقه ۲ که به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسده است، بازدید کرد.

به گزارش بازار، یعقوب هوشیار از روند رو به رشد عملیات اجرایی پروژه پردیس فرهنگ و رسانه رجائی شهر که به همت شهرداری منطقه ۲ تبریز اجرا می شود، بازدید کرد.

این پروژه فرهنگی به مناسبت گرامیداشت سالروز قیام تاریخی مردم تبریز برای روز ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ آماده بهره برداری می شود و در حال حاضر با تلاش شبانه روزی تلاشگران شهرداری منطقه ۲ و پیمانکاران فعال، به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی رسیده است.

هم اکنون عملیات سفت‌کاری، گچ‌کاری، کاشی‌کاری و کف‌سازی داخل ساختمان در حال انجام است.

پروژه پردیس رجائی شهر جهت استفاده اصحاب رسانه در ۲۴ هزار مترمربع مساحت عرصه و در شش طبقه احداث می شود که در مرحله نمای ساختمان، بتن ریزی سقف طبقه پنجم و خاکبرداری جهت محوطه سازی پارک اطراف این ساختمان فرهنگی در حال اجرا است.

فضای هر طبقه مرکز فرهنگی پردیس یک هزار و ۳۰۰ مترمربع به همراه یک پارک بزرگ بعنوان مجموعه فرهنگی کم نظیر با اعتبار اولیه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است که به محض اتمام این مرکز فرهنگی، علاوه بر تجمیع فعالیت های اصحاب رسانه این مرکز برای نمایشگاه دائمی مطبوعات نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۲۶۱٬۳۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha