۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
نظام بانکداری جهان در معرض فروپاشی قرار دارد| پول های خود را از بانک ها خارج کنید!
رابرت کیوساکی مدعی شد؛

نظام بانکداری جهان در معرض فروپاشی قرار دارد| پول های خود را از بانک ها خارج کنید!

فعال مشهور بازار رمزارزها به طرفداران خود هشدار داد که بخشی از پول های خود را پیش از رخداد بزرگترین ورشکستگی تاریخ بانکی جهان، از حساب های بانکی خارج نمایند.

به گزارش خبرنگار بازار؛ فعال مشهور بازار رمزارزها به طرفداران خود هشدار داد که بخشی از پول های خود را پیش از رخداد بزرگترین ورشکستگی تاریخ بانکی جهان، از حساب های بانکی خارج نمایند.

«رابرت کیوساکی» نویسنده کتاب مشهور «پدر پولدار، پدر فقیر» با انتشار یک پست توئیتری نوشت: ممکن است در آغاز راه بزرگترین ورشکستگی تاریخ قرار داشته باشیم. امیدوارم من اشتباه کنم، اما فرصتی برای انجام بازی رولت روسی با زندگی وجود ندارد».

وی با اشاره به ریزش سریع ۲ درصدی اعتبار بانک های جهان و تکرار این موضوع برای سومین بار طی پنجاه سال گذشته، اکنون این احتمال وجود دارد که نظام بانکداری جهان در معرض فروپاشی قرار گرفته باشد.

لازم به ذکر است وضعیت اقتصادی جهان پیش از این طی سال های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۹ نیز در وضعیتی مشابه قرار داشته است. بسیاری از نهادهای اقتصادی بزرگ جهان همچون صندوق بین المللی پول و بانک جهانی نیز دستکم برای سه ماهه نخست سال ۲۰۲۴، وضعیتی همراه با رکود اقتصادی را پیش بینی کرده اند.

علیرغم رشد اقتصاد جهانی پس از پایان کرونا، بار دیگر در مارس ۲۰۲۳ اکثر اقتصادهای بزرگ مانند آمریکا و چین در عرض رکود و افزایش تورم قرار گرفتند؛ وضعیتی که بسیاری از اقتصاددانان و افراد مشهوری چون کیوساکی معتقدند می تواند به منزله آغاز یک ورشکستگی بزرگ و تاریخی باشد.

کد خبر: ۲۶۱٬۳۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha