۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
تمهیدات لازم را برای جلوگیری از ناترازی گازی انجام داده‌ایم
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران:

تمهیدات لازم را برای جلوگیری از ناترازی گازی انجام داده‌ایم

چگنی، مدیر عامل شرکت ملی گاز گفت: این شرکت تمهیدات لازم را برای جلوگیری از ناترازی گازی در فصل سرد سال انجام داده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مجید چگنی با اشاره به تمهیدات لازم برای جلوگیری از ناترازی گازی در فصل سرد سال، گفت: تمام تلاشمان را به کار گرفته‌ایم که کشور با کمبود گاز مواجه نشود.

وی با بیان اینکه مردم در سال گذشته کمک کردند تا ناترازی گازی به درستی مدیریت شود، ادامه داد: امسال هم اگر مردم در بهینه مصرف کردن گاز در کشور کمک‌رسان شرکت ملی گاز باشند، ما مشکل خاصی در توزیع گاز نخواهیم داشت.

تعمیرات پالایشگاه‌ها و ذخیره‌سازی سوخت مایع؛ تمهیدات لازم را برای جلوگیری از ناترازی گازی
مدیر عامل شرکت ملی گاز با بیان اینکه این شرکت تمهیدات لازم را برای جلوگیری از ناترازی گازی در فصل سرد سال انجام داده است، گفت: تعمیرات پالایشگاه‌ها و ذخیره‌سازی بیش از سال گذشته سوخت مایع در نیروگاه ها از جمله اقدامات مدنظر قرار گرفته جهت جلوگیری از ناترازی گازی است.

چگینی بیان کرد: همچنین خصوط گازی کشور به یکسری اصلاحات نیاز داشت که این اصلاحات صورت پذیرفته است و خطوط جدید را در سرویس قرار داده ایم.

مدیر عامل شرکت ملی گاز تصریح کرد: همچنین ایستگاه‌های تقویت فشار گاز را امسال به بهره‌برداری رساندیم تا بتوانیم مشکلات ایجاد شده را برطرف کنیم.

چگینی تاکید کرد: همچنین در شبکه گازرسانی کشور یکسری تمهیداتی را مدنظر قرار دادیم که مشکلات پیش بینی شده شده دیگر وجود نداشته باشد. لذا مردم عزیز اگر پای کار بوده و صرفه جویی در مصرف گاز را مدنظر قرار دهند، امسال هم به سلامت از این شرایط عبور خواهیم کرد.

کد خبر: ۲۶۱٬۳۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha