۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
تراکتور در بورس کالا عرضه می شود
براساس تایید مرکز پذیرش کالا و اوراق بهادار؛

تراکتور در بورس کالا عرضه می شود

تبریز- براساس تایید مرکز پذیرش کالا و اوراق بهادار امکان عرضه تراکتورهای تولیدی گروه صنعتی تراکتوسازی ایران در بورس نیز فراهم شد.

به گزارش بازار، مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با اعلام این خبر گفت: در راستای شفاف سازی عرضه و تقاضای تراکتورهای تولیدی در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، درخواست فروش این محصول در بورس به این سازمان ارائه و موافقت این موضوع دریافت شد.

مصطفی وحیدزاده افزود: نزدیک به یک سال رایزنی و مذاکرات لازم در مورد ضرورت این امر با ذینفعان و ارائه مدارک و مستندات لازم صورت گرفت که خوشبختانه این درخواست پس از انجام بررسی های لازم توسط هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مورد اقبال و موافقت قرار گرفت.

وی تاکید کرد: تراکتورسازی آمادگی دارد براساس سیاستها و برنامه های تولیدی خود برخی از انواع تراکتورهای تولیدی را جهت ارائه به کشاورزان از طریق سامانه بورس عرضه نماید.

وحیدزاده با اشاره به ضرورت دسترسی تمامی کشاورزان به محصولی بنام تراکتور و تلاشهایی که مجموعه تحت مدیریتش برای محقق شدن این اصل از انحاء مختلف انجام می دهند عنوان کرد: با عرضه این وسیله اولویت دار کشاورزی و تامین کننده امنیت غذایی کشور در بورس، کشاورزان عزیز می توان با امکانات و فضایی زیرساختی که در کشور وجود دارد از طریق این سیستم نیز نسبت به تامین تراکتور مورد نیاز خود اقدام کنند.

کد خبر: ۲۶۱٬۲۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha