۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
آنچه باید از حضور و غیاب با موبایل بدانید

آنچه باید از حضور و غیاب با موبایل بدانید

در عصر حاضر که دنیای کسب‌وکارها به سمت دیجیتالی‌شدن پیش می‌رود، استفاده از فناوری‌های نوین در مدیریت منابع انسانی همچون نرم افزار حضور و غیاب موبایلی اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده‌است.

به گزارش بازار، در عصر حاضر که دنیای کسب‌وکارها به سمت دیجیتالی‌شدن پیش می‌رود، استفاده از فناوری‌های نوین در مدیریت منابع انسانی همچون نرم افزار حضور و غیاب موبایلی اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده‌است.

این نرم‌افزار، با ایجاد تحولی بنیادین در نحوه ثبت و مدیریت حضور و غیاب کارمندان به شرکت‌ها کمک می‌کند تا با ارائه راهکاری هوشمند و انعطاف‌پذیر بر فعالیت‌های روزانه کارکنان خود نظارت داشته‌باشند و راحت‌تر آن‌ها را بررسی کنند.

۸ ویژگی کلیدی نرم افزار حضور و غیاب موبایلی

ویژگی‌های کلیدی نرم ‌افزارهای حضور و غیاب با موبایل که آن‌ها را به ابزاری مهم در مدیریت منابع انسانی تبدیل می‌کنند، عبارتند از:

  1. دسترسی موبایلی

همانطور که از اسمش پیداست، امکان استفاده از نرم ‌افزار حضور و غیاب روی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، ثبت تردد را راحت‌تر می‌کند.

  1. ثبت خودکار ورود و خروج

این نرم‌افزارها اغلب؛ قابلیت ثبت خودکار زمان ورود و خروج کارمندان را نیز دارند. این ویژگی موجب افزایش دقت در ثبت تردد پرسنل می‌شود.

  1. ردیابی مکانی

از جمله ویژگی‌های مهم نرم افزارهای حضور و غیاب با موبایل، امکان ثبت تردد پرسنل با کمک فناوری GPS  است. با توجه به این مزیت رقابتی، شرکت‌ها برای تأیید مکان حضور کارمندان، می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند.

  1. تشخیص چهره یا اثر انگشت

نرم‌ افزارهای حضور و غیاب موبایلی به دلیل وجود تکنولوژی‌های بیومتریک مانند تشخیص چهره یا اثر انگشت، ثبت تردد پرسنل را بسیار راحت و کارآمدتر می‌کنند.

آنچه باید از حضور و غیاب با موبایل بدانید

  1. گزارش‌گیری پیشرفته

نرم افزار حضور و غیاب با موبایل، قابلیت ارائه گزارش‌های جامع و دقیق نیز دارد. این ویژگی موجب شده تا مدیران و سرپرست‌ها، عملکرد حضور و غیاب کارمندان را با گوشی نیز بررسی کرده و به طور مؤثر آن را تحلیل کنند.

  1. ادغام با سایر سیستم‌ها

از جمله مزایای دیگر نرم افزار حضور و غیاب موبایلی، قابلیت ادغام آن با سایر سیستم‌های مدیریت منابع انسانی همچون نرم افزار ارزیابی عملکرد کارکنان، حقوق و دستمزد و... است. این امر موجب شده تا فرآیندهای مدیریتی ساده‌تر و کارآمدتر گردد.

  1. کنترل دسترسی و امنیت

نرم افزار حضور و غیاب موبایلی از لحاظ امنیتی و دسترسی، بسیار حساس و دقیق رفتار می‌کند. این نرم‌افزار، به دلیل آنکه از طریق گوشی همراه نیز به مدیران و سرپرستان دسترسی می‌دهد، حفاظت از داده‌ها و اطلاعات در آن اهمیت بسزایی دارد.

  1. پشتیبانی از ساعات کاری انعطاف‌پذیر

این روزها شرایط کاری به همان شیوه سنتی و آشنا گذشته نیست و سازمان‌هایی که انعطاف‌پذیرتر در مواجه کارمندان خود رفتار می‌کنند، درنهایت موفق‌تر هستند و پرسنل آن‌ها نیز رضایت بیشتری از حضور در سازمان دارند. در شرایط این چنینی، کار با نرم افزار حضور و غیاب‌هایی که نسخه موبایلی دارند، برای پرسنل‌ و مدیریت سازمان راحت‌تر است و برای مدیریت نیروی دورکار یا متغیر نیز بسیار مناسب است.

و اما سخن آخر

نرم‌افزار حضور و غیاب با موبایل، یکی از انواع نرم افزارهای منابع انسانی است که با ارائه دسترسی آسان، دقت بالا در ثبت تردد و امکانات پیشرفته همچون تشخیص چهره و ردیابی مکانی، بهره‌وری و کارایی را افزایش می‌دهد. این نرم‌افزار به مدیران کمک می‌کند تا با استفاده از داده‌های دقیق و قابلیت ادغام با سایر سیستم‌ها، تصمیم‌گیری‌های استراتژیک حرفه‌ای و کاربردی اتخاذ کنند.

یکی از انواع نرم‌افزارهای حضور و غیاب که این روزها در بازار کسب‌وکار، رشد چشمگیری داشته و با استقبال بی‌شماری مواجه شده‌، نرم افزار حضور و غیاب انیگما است. این نرم‌افزار به دلیل قابلیت‌های متعدد همچون نصب به دو صورت ابری و فیزیکی، می‌تواند در مدیریت سازمان‌ها تأثیر بسزایی بگذارد. کافی است؛ برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

کد خبر: ۲۶۱٬۲۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha