۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
قیمت خانه پیش ساخته ۵۰ متری چقدر است؟

قیمت خانه پیش ساخته ۵۰ متری چقدر است؟

در تعیین قیمت خانه پیش ساخته عوامل زیادی تاثیرگذار است.

در تعیین قیمت خانه پیش ساخته عوامل زیادی تاثیرگذار است. اما به صورت کلی قیمت خانه پیش ساخته ۵۰ متری میتواند بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون متغیر باشد. جهت اطلاع از قیمت دقیق خانه پیش ساخته ۵۰ متری با کارشناسان مجرب کانکس سازی ما تماس بگیرید.

سفارش انواع کانکس ها و خانه های پیش ساخته | 05136228800

در سال های اخیر بسیاری از افراد به دلیل مزیت ها و فواید خوبی که خانه های پیش ساخته دارند، برای مکان های مختلفی مانند باغ و … اقدام به خرید خانه های پیش ساخته در ابعاد مختلف می نمایند. مناسب بودن قیمت خانه های پیش ساخته در ابعاد مختلف به خصوص ۵۰ متری تمام افراد را برای خرید این خانه ها ترغیب میکند. پس از ساخت خانه های پیش ساخته در کارخانه آنها را برای نصب با ماشین های بزرگ و جرثقیل منتقل میکنند. یکی دیگر از دلایل محبوبیت خانه های پیش ساخته میتوان به آرامش زیاد و مقاومت در برابر زلزله اشاره کرد. به طور کلی خانه های پیش ساخته هزینه خیلی کمتری نسبت به خانه ها با مصالح سنتی دارند.

خانه پیش ساخته

عوامل موثر بر قیمت خانه های پیش ساخته ۵۰ متری

انواع خانه پیش ساخته

در تعیین قیمت خانه های پیش ساخته بیش از ۱۰ عامل تاثیر گذار است. در سال های اخیر به دلیل نوسانات قیمت دلار و شرایط سیاسی حاکم بر جامعه، همچنین بالا رفتن نرخ های گمرکی دست به دست هم داده تا وارد کردن محصولات و مواد اولیه با قیمت خیلی بیشتری انجام گیرد. در زیر به معرفی عوامل ثابت تاثیر گذار بر قیمت خانه پیش ساخته ۵۰ متری میپردازیم.

  • ابعاد و متراژ خانه های پیش ساخته
  • دکوراسیون داخلی و طراحی نمای بیرونی
  • مصالح و متریال 
  • نوع برند و کارخانه سازنده
  • و …

ساختمان پیش‌ساخته ساندویچ پانلی

متریال بکار رفته در ساخت خانه های پیش ساخته ۵۰ متری

اجرا و طراحی هر یک از خانه های پیش ساخته در کارخانه انجام میگیرد. در ادامه به معرفی متریال در ساخت خانه های پیش ساخته می پردازیم.

ساختمان پیش‌ساخته بتنی

مصالح و متریال برای ساخت و تولید خانه های پیش ساخته متفاوت است. از مهم ترین متریال بکار رفته در ساخت خانه های پیش ساخته میتوان به ورق های گالوانیزه، چوب ترموود یا چوب پلاست اشاره کرد. همچنین ساندویچ پانل از دیگر مصالح بکار رفته در ساخت خانه های پیش ساخته است. هر یک از مصالح بکار رفته در ساخت خانه های پیش ساخته ابعاد، ویژگی و ضخامت متفاوتی دارند. در ساخت خانه های پیش ساخته باید متریالی را بکار برد که همه ی آنها در یک سطح و درجه قرار بگیرند. همچنین نوع و کیفیت متریال و مصالح در ساخت خانه های پیش ساخته از عوامل تاثیرگذار بر قیمت این خانه ها است.

ورق های گالوانیزه: این ورق ها در ساخت خانه های پیش ساخته بسیار حائز اهمیت هستند. سبک و مدرن  بودن خانه های پیش ساخته ۵۰ متری به درجه کیفیت ورق های گالوانیزه بستگی دارد.

خانه پیش ساخته چوبی

ساندویچ پانل: استحکام و مقاومت در برابر ضربه و آسیب، آسانی کار بر روی آنها، کاهش پرتی از مهم ترین ویژگی های این مصالح است. ساندویچ پانل را برای طراحی و تولید نماهای بیرونی بکار میرند.

پنل های گچی و گچ بری های آماده: صرفه جویی در مصالح ساختمانی به همراه نصب سریع و آسان از مهم ترین مزیت های پنل های گچی است. همچنین ضد گرد و غبار و ضد رطوبت بودن از دیگر مزیت های این مصالح است. سازه های گچی را برای اجرای دیوار و نماهای بیرونی و داخلی بکار می برند. روی هر یک از این سازه های گچی یا کناف ها از رنگ و کاغذ دیواری های متفاوتی استفاده میکنند.

دیوار سبک بتنی آماده: عایق بودن این دیوارها در برابر حرارت، رطوبت، صدا،  زلزله و آتش سوزی از مهم ترین ویژگی های این دیوارها است. بکار بردن این دیوارها برای سقف و داخل خانه سرعت انجام کار را بسیار بالا برده و نیازی به نازک کاری ندارد.

چوب های ترموود: این چوب ها را برای ساخت و طراحی داخل و نماهای بیرونی بکار میبرند. این چوب ها بسیار سبک هستند و کمک زیادی به ریزه کاری ها میکنند.

مشخصات فنی خانه پیش ساخته کانکس بارون

مزیت های خرید خانه های پیش ساخته ۵۰ متری

امکانات زیاد: هر یک از امکاناتی که برای زندگی نیاز دارید مانند اتاق خواب، سرویس حمام و بهداشتی، آشپزخانه و … در خانه های پیش ساخته وجود دارد. به دلیل امکانات زیاد و امنیت این خانه ها افراد با خیال آسوده زندگی میکنند.

قیمت انواع خانه پیش ساخته

ساخت به وسیله تیم مهندسان و کارشناسان کارخانه: خانه های پیش ساخته ۵۰ متری در کانکس بارون به وسیله تیم حرفه ای طراحی و تولید میشوند. همچنین تولید خانه های پیش ساخته توسط این کارخانه با استانداردهای ملی و بین المللی صورت میگیرد.

فروش ساختمان پیش ساخته

سبک بودن و امکان جابجایی خانه های پیش ساخته: اگر شما قصد خرید خانه پیش ساخته را دارید خوب است بدانید که شما میتوانید به راحتی آن را انتقال بدهید و جابه جا کنید. حتی پس از سال ها که خانه پیش ساخته را مستقر کردید می توانید آن را به راحتی با کمک گرفتن از یک جرثقیل جا به جا کنید. خانه های پیش ساخته یکی از خانه هایی هستند که بیشتر افرادی که میدانند در آینده ممکن است که بخواهند جابه جایی انجام دهند، از خانه های پیش ساخته با هزینه خیلی کمتر استفاده میکنند.

 مناسب بودن قیمت خانه های پیش ساخته: اکثر کارخانه هایی که به تولید و طراحی خانه های پیش ساخته مشغول هستند، خانه های پیش ساخته را به طوری طراحی و تولید میکنند که قیمت و هزینه آنها کاملا اقتصادی و بسیار ارزان تر از خانه های سنتی باشد. خانه های پیش ساخته به علت اینکه از مصالح و دیواره های آماده تهیه میشوند کاملا سبک و ارزان هستند.

کاهش مصرف انرژی: به علت اینکه خانه های پیش ساخته از مصالح و دیواره های عایق ساخته و تولید میشوند کاملا در برابر هدر رفت انرژی، گرما و سرما بهینه هستند. همچنین مصالح ساخت خانه های پیش ساخته کاملا با علم و فناوری روز دنیا ساخته میشوند و در تهیه و بهینه بودن آنها با نیاز روز انسان تمام تلاش میشود.

سوالات متداول در باره خانه پیش ساخته

کاهش آسیب به محیط زیست: در ساخت، نوسازی و بازسازی خانه های پیش ساخته از بهترین متریال استفاده میشود. از این رو باعث میشود انرژی کمتری استفاده شود؛ در نتیجه آسیب به محیط زیست خیلی کمتر از خانه های سنتی وارد میشود.

ساخت سریع خانه های پیش ساخته: در ساخت خانه های پیش ساخته تماما سعی میشود که از دیواره ها، سقف ها، درب و پنجره آماده استفاده و بکار رود. از این رو روند ساخت خانه های پیش ساخته بسیار آسان تر و سریع تر شکل میگیرد. علاوه بر اینکه خانه های پیش ساخته در کمترین زمان ساخته و تولید میشوند نیازی هم به نظارت شما ندارند؛ زیرا آنها کاملا با نظارت، بررسی و همت کارگران و مهندسان ساخته میشوند.

جان کلام

در ساخت خانه های پیش ساخته از مصالح و انواع دیواره های های آماده استفاده میشود. همچنین با پیشرفت علم و فناوری انواع خانه های پیش ساخته با اسکلت ها و طبقات متفاوت طراحی و تولید میشوند. خانه های پیش ساخته در مصرف انرژی صرفه جویی میکنند، بسیار سبک هستند و قابلیت انتقال و جابه جایی دارند. همه این عوامل دست به دست هم میدهند تا خانه های پیش ساخته بسیار اقتصادی و ارزان تر از خانه های سنتی باشند. به صورت کلی قیمت خانه های پیش ساخته با متراژ ۵۰ متر حدود ۵۰۰-۷۰۰ میلیون است.

برای سفارش و خرید انواع ساختمان های پیش ساخته در متراژهای مختلف + ویلای پیش ساخته با ما تماس بگیرید | بهترین شرکت سازنده خانه های پیش ساخته | 05136228800

کد خبر: ۲۶۱٬۱۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha