۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
مددجویان دو نفره روستایی کشور صاحب مسکن می‌شوند
رئیس کمیته امداد امام(ره):

مددجویان دو نفره روستایی کشور صاحب مسکن می‌شوند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تا پایان سال تمامی مددجویان روستایی ۲ نفر به بالا صاحب خانه خواهند شد و دیگر در روستاها مددجوی بی مسکن نخواهیم داشت.

به گزارش بازار، سید مرتضی بختیاری با اشاره به اینکه کمک‌های مردم سال به سال رو به افزایش است، تاکید کرد: با اینکه وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم در این سال‌ها دچار سختی و تنگنا شده و تورم افزایشی بوده است اما نه تنها کمک‌های مردمی به کمیته امداد روندی کاهشی نداشته بلکه کمک‌های مردم سال به سال رو به افزایش بوده است که نشان از دینداری و همراهی و همدلی مردم دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی مددجویان است، تصریح کرد: در سال جاری حدود ۱۰۰ هزار نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته، با کمک‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در امر اشتغال به توانمندی رسیده و تا پایان سال از پوشش کمیته امداد خارج خواهند شد.

تعداد قابل توجهی از مددجویان رتبه‌های برتر کنکور را کسب کرده‌اند
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به یکی دیگر از دستاوردهای این کمیته اشاره کرد و گفت: از جمله با حمایت‌ها و اقدامات صورت گرفته تعداد قابل توجهی از مددجویان ما رتبه‌های برتر کنکور را کسب کرده و تعداد قابل توجهی در دانشگاه فرهنگیان و نیز وزارت آموزش و پرورش پذیرفته شده اند و البته که حمایت‌های تحصیلی ما همچنان از این دسته از مددجویان مستعد ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: حمایت‌های کمیته امداد صرفا کمک‌های مادی و اقتصادی نیست بلکه سعی کرده علاوه بر تامین نیازهای مادی، حمایت‌های معنوی از مددجویان داشته باشد.

کد خبر: ۲۶۱٬۱۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha