۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰
اجرای ۷ طرح آبرسانی روستایی در شهرستان سلطانیه
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبرداد؛

اجرای ۷ طرح آبرسانی روستایی در شهرستان سلطانیه

زنجان-سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: هفت طرح آبرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر ۵۹ میلیارد ریال در شهرستان سلطانیه آماده بهره‌برداری است.

به گزارش بازار و به نقل از شرکت آب و فاضلاب زنجان، علی‌محمد نادرخانی، اظهار کرد: با اجرای هفت طرح آبرسانی روستای در سلطانیه، جمعیتی افزون بر سه هزار نفر از آب شرب سالم و پایدار برخوردار می‌شوند.

وی افزود: احداث مخزن ذخیره آب روستای شکورآباد با ظرفیت ۵۰۰ مترمکعب و با اعتبار ۱۵ میلیارد ریالی از جمله این طرح‌هاست که با مشارکت خیران در دست اجراست. پیش از این، چهار کیلومتر خط انتقال و تجهیز چاه آب شکورآباد انجام شده است.

سرپرست شرکت آبفای استان زنجان بیان کرد: رفع تنش آبی در روستای خرمدرق از توابع شهرستان سلطانیه شامل حفر و تجهیز دو حلقه چاه و احداث ۷۰۰ متر خط انتقال با مشارکت خیران با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های آبرسانی آماده بهره‌برداری است.

نادرخانی به حفر یک رشته قنات، احداث ۷۰۰ متر خط انتقال، نصب یک دستگاه کلرزن، برق‌رسانی و تجهیز چاه آب روستای برنقور اشاره کرد و ادامه داد: این طرح با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و مشارکت دهیاری و خیران اجرا شده است.

سرپرست شرکت آبفا استان زنجان گفت: طرح آبرسانی به روستای چمه شامل احداث مخزن ذخیره آب با ظرفیت ۵۰ مترمکعب و احداث دو کیلومتر خط انتقال با اعتبار هشت میلیارد ریال از دیگر طرح‌های آبرسانی روستایی در شهرستان سلطانیه بوده که با مشارکت اهالی اجرایی شده است.

وی اظهار کرد: طرح آبرسانی به روستای کردرق در شهرستان سلطانیه با وارد مدار کردن چاه قدیم روستا با دبی یک لیتر بر ثانیه، احداث ۷۰۰ متر خط انتقال و برق‌رسانی به چاه روستا با اعتبار چهار میلیارد ریال با مشارکت خیران اجرایی و تکمیل شده است.

نادرخانی افزود: احداث مخزن ذخیره آب روستای قیاسیه با ظرفیت ۲۰۰ مترمکعب و اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال از جمله طرح‌هایی است که همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان زنجان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۲۶۰٬۹۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha