۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
واهی بودن ادعای ناپدید شدن ۱۷ هزار میلیارد تومان از بودجه شهرداری تهران
عضو شورای شهر تهران مطرح کرد

واهی بودن ادعای ناپدید شدن ۱۷ هزار میلیارد تومان از بودجه شهرداری تهران

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه به هیچ عنوان ۱۷ هزار میلیارد تومان در شهرداری تهران گم نشده است، گفت: موضوع این است که این مبلغ در سامانه به ثبت نرسیده است.

به گزارش بازار، حبیب کاشانی امروز در جریان صدونودونهمین جلسه شورای شهر تهران به سوء برداشت پیش آمده در برخی رسانه‌ها پیرامون ۱۷ هزار میلیارد تومان بودجه شهرداری تهران اظهار کرد: این گزارش مستند به عملکرد اعلامی از سوی شهرداری است و در این عملکرد تا پایان مهرماه سال جاری در بخش نقدی و غیرنقدی اعتبار ابلاغی ۸۰ هزار و ۸۶۸ میلیارد تومان بود و از این میزان ۶۱ هزار میلیارد تومان اعتبار ابلاغ شده است.

وی با اعلام این مطلب که به هیچ عنوان ۱۷ هزار میلیارد تومان در شهرداری تهران گم نشده است، گفت: موضوع این است که این ۱۷ هزار میلیارد تومان در سامانه به ثبت نرسیده است و تاخیر در ثبت برخی از هزینه‌ها اجتناب‌ناپذیر است.

کاشانی ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر گم شدن ۱۷ هزار میلیارد تومان در شهرداری را رد کرد.

به گزارش تسنیم، لطف‌الله فرونده؛ معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران نیز در جلسه امروز به نامه رئیس جمهور به سازمان مدیریت برای تسویه بدهی‌های شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: در این نامه رئیسی تاکید کرده است که بدهی‌های شهرداری تهران باید تسویه شود.

کد خبر: ۲۶۰٬۹۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha