۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
تداوم تملک پروژه فرامنطقه ای مسیرگشائی ۳۵ متری مفتح به کوثر شرقی توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز

تداوم تملک پروژه فرامنطقه ای مسیرگشائی ۳۵ متری مفتح به کوثر شرقی توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز

تبریز- شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: پروژه فرامنطقه ای مسیرگشائی ۳۵ متری مفتح (انقلاب) به کوثر شرقی در مرحله قیمت گذاری املاک و پرداخت غرامت توسط این منطقه همچنان ادامه دارد.

به گزارش بازار، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر گفت: شهرداری منطقه ۲ برای تردد بدون ترافیک وسایل نقلیه شهری و روان سازی عبور و مرور شهروندان از مرکزی ترین مسیر شهر، درحال تملک پروژه فرامنطقه ای مسیرگشائی ۳۵ متری مفتح (انقلاب) به کوثر شرقی است.

وی افزود: پنج ملک از ۶۴ ملک تجاری و مسکونی واقع در مسیر توسط تلاشگران اداره املاک و مستغلات شهرداری منطقه ۲ توافق و پرداخت غرامت شده، ۳۵ ملک توسط هیئت ارزیابی قیمت گذاری شده و چهار ملک واقع در مسیر هم تخریب شده است.

علی‌پور، در تشریح این پروژه فرامنطقه ای که در حوزه شهرداری منطقه ۱۰ واقع شده تصریح کرد: مسیرگشائی ۳۵ متری مفتح (انقلاب) به کوثر شرقی که به طول ۲۵۵ متر است، در فاز اول تملک ۳۵ ملک ۶۵۰ میلیاردریال هزینه می شود.

شهردار منطقه ۲ افزود: انجام این مسیرگشائی تردد بدون ترافیک از مسیرهای همجوار از جمله ۱۸ متری آزادگان و سعیدآباد را به آسانی فراهم خواهد کرد.

به گفته علی پور، همچنین فعالیت های عمرانی آتی مسیرگشائی این پروژه پس از اتمام آزادسازی املاک واقع در مسیر اجرای آسفالت ریزی، احداث پیاده رو و جدول گذاری برای ایجاد آب‌رو جهت هدایت آب های سطحی است.

کد خبر: ۲۶۰٬۹۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha