۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶
ضریب‌های پشتیبانی تمام صندوق‌های بازنشستگی ما رو به فروپاشی است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

ضریب‌های پشتیبانی تمام صندوق‌های بازنشستگی ما رو به فروپاشی است

مرتضوی، وزیر کار گفت: نرخ بیکاری در کشور به شدت کاهش پیدا کرده و به ۷.۹ رسیده است. این نرخ بیکاری در طول ۱۹ سال اخیر بی سابقه است.

به گزارش بازار، صولت مرتضوی، وزیر کار در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه امام صادق(ع) گفت: اساسا صندوقی پایدار است که نسبت ضریب پشتیبانی آن حداقل شش و نیم تا هفت باشد.

وی افزود: میگویند از همین کسوراتی که دریافت می کنید پرداخت کنید، اگر اینگونه باشد که ما از خدا می خواهیم. الان تمام صندوق‌های ما ضریب‌های پشتیبانی آن‌ها رو به فروپاشی است.

وزیر کار در ادامه گفت: ما بعضی از صندوق هایمان صندوق بسته است، صندوق فولاد و صندوق‌ بازنشستگی کشوری ما نزدیک به بسته است.

نرخ بیکاری در کشور به ۷.۹ رسیده است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نرخ بیکاری در کشور به شدت کاهش پیدا کرده و به ۷.۹ رسیده است. این نرخ بیکاری در طول ۱۹ سال اخیر بی سابقه است. در عرصه بین الملل پیوستن جمهوری اسلامی ایران به بریکس، شانگهای و اوراسیا یکی دیگر از دستاوردهای این دولت است.

وی افزود: در بحث آرمان گرایی و دفاع از ملت های مظلوم، جمهوری اسلامی ایران یکی از برترین کشور ها است. در حال حاضر هیچ کشور قادر نیست که اعلام کند همه گزینه ها روی میز است.

کد خبر: ۲۶۰٬۸۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha