۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
ورود مشاوران املاک به سامانه املاک و مستغلات در آینده نزدیک
معاون حمل‌ونقل وزیر راه‌وشهرسازی خبر داد

ورود مشاوران املاک به سامانه املاک و مستغلات در آینده نزدیک

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: با به‌روزرسانی سامانه املاک و مستغلات به‌زودی مشاوران املاک هم برای انعقاد قرارداد اجاره وارد این سامانه خواهند شد و مشکلی از لحاظ انعقاد قرارداد برای این صنف ایجاد نمی‌شو

به گزارش بازار، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: تا کنون بیش از ۴۲ هزار قرارداد با کد رهگیری اجاره رایگان بین موجران و مستاجران در سامانه املاک و مستغلات به امضا رسیده که همین امر نقش بسیار موثری در بهبود وضعیت بازار اجاره مسکن داشته است.

به گفته وی طبق برنامه ریزی که صورت گرفته مشاوران املاک را وارد سامانه املاک و مستغلات می‌کنیم افزود: با اجرایی شدن این سامانه، زمانی که مالک و مستاجر یکدیگر را پیدا کرده باشند از طریق این سامانه بدون پرداخت مبلغی اقدام به انعقاد قرارداد می کنند.

عباسی اصل افزود: با راه اندازی این سامانه و ورود مشاوران املاک به این سامانه به صورت قطع نرم افزار ها در قالب ورود واسطه اقدام به انعقاد قرارداد می کنند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی افزود: در برخی از موارد مالکان یک واحد مسکونی چند نفر هستند، با توجه به آنکه به صورت مداوم و هفتگی این سامانه به روز رسانی می شود بنابراین برای تمامی بخش ها از جمله وجود چند مالک هم برنامه ریزی کرده ایم.

کد خبر: ۲۶۰٬۶۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha