۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
هشتمین جشنواره بین‌المللی صنایع دستی فجر برگزار می شود
۲۸ بهمن تا یکم اسفند؛

هشتمین جشنواره بین‌المللی صنایع دستی فجر برگزار می شود

نمایشگاه بین‌المللی آثار فاخر صنایع دستی و هنرهای سنتی از ۲۸ بهمن تا اول اسفند ماه سال جاری در مجموعه‌ فرهنگی آزادی(میدان آزادی) در معرض دید علاقمندان گذاشته خواهد شد.

به گزارش بازار، جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر یک رویداد بین‌المللی است که فرصتی را برای رقابت میان ارزشمند ترین آثار فاخر صنایع دستی در ابعاد ملی و جهانی به وجود می آورد که‌ در آن توجه به تکنیک، طراحی و کیفیت محصول برای الگو سازی مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد. شرایط و نحوه ارسال آثارداخلی ویژه نمایشگاه به این صورت است که که آثار می بایست به لحاظ طراحی و کیفیت اجرا، خاص و منحصر به فرد باشند. همچنین شرکت کنندگان‌ می بایست حداکثر سه اثر از آثار جدید خود را که در هیچ نمایشگاه یا جشنواره ای شرکت نکرده است را در این رویداد شرکت دهند. نام اثر، ابعاد، تکنیک، مواد اولیه و مشخصات فردی سازنده اثر برای شرکت در این فراخوان الزامی است.

شرکت کنندگان می بایست تصاویر با کیفیت آثار خود را همراه با نشانی و مشخصات سازنده در سایت جشنواره به آدرس Fajr.mcth.ir حداکثر تا تاریخ دهم دی ماه سال جاری ثبت و ارسال نمایند.

انتخاب آثار در دو مرحله صورت میگیرد در مرحله اول تصاویر توسط هیئت انتخاب اولیه آثار بررسی می‌شود و سپس در مرحله دوم اصل آثار توسط هیئت داوران مورد بررسی قرار می گیرد.

در حاشیه این جشنواره برگزاری کارگاههای آموزشی، سخنرانی ها، نشست ها و میز گردهای متنوعی با موضوع صنایع دستی برگزار می شود. لازم به ذکر است که مراسم اختتامیه این جشنواره یکم اسفندماه سال جاری در سالن همایش برج میلاد برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۲۶۰٬۴۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha