۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
۹ هزار واحد مسکونی زنجان بالاتر از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

۹ هزار واحد مسکونی زنجان بالاتر از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند

زنجان- اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: بیش از ۹ هزار واحد مسکونی در استان بالاتر از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که پنج درصد مابه‌التفاوت سود بانکی از سوی بانک مرکزی پرداخت می شود.

اصغر اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، از کاهش نرخ سود پروژه‌های نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته، نرخ سود بانکی ویژه پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان (بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی) از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد کاهش یافت.

وی اظهار کرد: بیش از ۹ هزار واحد مسکونی بالاتر از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی پروژه های این استان بوده و با مصوبه شورای پول و اعتبار و موافقت رییس‌کل بانک مرکزی, پرداخت پنج درصد مابه‌التفاوت سود بانکی از سوی بانک مرکزی پرداخت می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: اطلاعات مربوط به کد پروژه، متولی ساخت، استان، شهر، نام پروژه و تعداد واحد، روش ساخت، وضعیت پروژه به بانک مسکن برای اعمال کاهش نرخ سود از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد برای دوران مشارکت و فروش اقساطی ارسال شده است.

اسماعیلی تاکید کرد: بنا به نامه ارسال شده به مدیرعامل بانک مسکن از وی درخواست شده، موافقت با کاهش سود بانکی تسهیلات مسکن به شعب بانک مسکن در استان ابلاغ شود.

وی گفت: در این راستا پس از دریافت بخشنامه, مدیریت شعب استان زنجان پروژه‌های مذکور را، با نرخ سود ۱۸ درصد قسط بندی خواهند کرد.

کد خبر: ۲۶۰٬۴۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha