۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
تمرکز دولت برای پیشبرد پروژه‌ های نیمه‌ تمام بر موضوع مولدسازی است
وزیر اقتصاد و دارایی:

تمرکز دولت برای پیشبرد پروژه‌ های نیمه‌ تمام بر موضوع مولدسازی است

زنجان- وزیر اقتصاد و دارایی گفت: دولت تلاش خود را برای پیشبرد پروژه‌ های نیمه‌ کاره بر موضوع مولدسازی متمرکز کرده است.

به گزارش خبرنگار بازار، احسان خاندوزی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان که در محل استانداری زنجان برگزار شد، گفت: دولت تمرکز خود را برای پیشبرد پروژه‌ های نیمه‌ کاره بر موضوع مولدسازی متمرکز کرده است.

وی ابراز کرد: یکی از رویکردهای دولت برای سال آینده این است که از قبل مولدسازی، منابع خوبی به طرح‌ ها تخصیص یابد.

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: یکی از مسیرهای غلطی که در حوزه اقتصادی طی کرده‌ ایم، این است که تمرکز مالی را از مرکز به سمت استان‌ ها و افزایش این سهم سوق نداده‌ ایم.

خاندوزی تاکید کرد: خوشبختانه زنجان عملکرد قابل دفاعی در حوزه اقتصادی داشته است، به طوری که ارزیابی مطلوبی از عملکرد استان در زمینه‌ های مختلف از جمله بهره‌ وری، سهولت کسب و کار، نشاط اقتصادی، نرخ مشارکت اقتصادی و نرخ بیکاری پایین داریم.

وی به وضعیت اختصاص سهام عدالت به جاماندگان اشاره کرد و بیان داشت: اگر این موضوع تا به امروز محقق نشده، به خاطر موانع حقوقی بوده است، به همین خاطر تلاش داریم تا با مرتفع کردن این موانع حقوقی، اختصاص سهام عدالت به جاماندگان را به نحو مطلوب عملیاتی کنیم.

وزیر اقتصاد و دارایی افزود: برای بهبود محیط کسب و کار باید متغیرهایی را اعمال کنیم که مهم‌ ترین متغیر همان رفتارهای مدیریتی است و بخشی از متغیرهای تسهیل‌ گری و بهبود محیط کسب و کار، مربوط به رفتارهای مدیریتی بوده و لازم است مدیران در این خصوص همت و تلاش بیشتری داشته باشند.

خاندوزی تاکید کرد: مدیران در استان‌ ها به هر میزان که پای کار باشند، به همان میزان جذابیت‌ های تولید و سرمایه‌ گذاری در استان‌ ها افزایش خواهد یافت.

کد خبر: ۲۶۰٬۳۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha