۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵
تبریز یکی از شهرهای مهم بازار خودروی ایران است| تلاش برای توسعه مراکز خدمات پس از فروش
در جمع خبرنگاران عنوان شد؛

تبریز یکی از شهرهای مهم بازار خودروی ایران است| تلاش برای توسعه مراکز خدمات پس از فروش

تبریز- مدیرعامل شرکت مدیران خودرو گفت: تبریز یکی از شهرهای مهم بازار خودروی ایران است و یکی از قطب های مهم صنعتی و اقتصادی کشور محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، جک لی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در تبریز از تلاش برای توسعه مراکز خدمات پس از فروش خبر داد و گفت: تولید ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال ۲۰۲۴ برنامه ما است که افزایش ۶۰ درصدی نسبت به سال ۲۰۲۳ خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت مدیران خودرو با بیان اینکه از سه سال گذشته روند توسعه مدیران خودرو آغاز شده است اظهار کرد: تلاش ما این است تا مطابق با سلایق مشتریان خودمان، باکیفیت ترین و بهترین تولیدات خودرویی شرکت را برای اولین بار وارد بازار ایران کنیم.

جک لی سپس با تاکید بر اینکه مدیران خودرو در زمینه تولید خودروهای برقی و انرژی نو پیشرو است، افزود: اولین خودروی برقی را با خودروی آریزو ۵ شروع کردیم و در اختیار نمایندگی ها قرار گرفت. تیگو ۸ نیز دو ماه پیش به بازار ایران معرفی شد و شاهد استقبال خوب مردم ایران از این خودرو بودیم.

مدیر عامل مدیران خودرو همچنین از تولید خودروی تیگو ۷ پرو اچ تی خبر داد و افزود : این خودرو یک خودروی هیبریدی محسوب می شود.

وی در خصوص استاندارد خودروهای چینی در ایران گفت: این خودروها استانداردهای کیفی داخل چین را دارند و کیفیت آنها مانند خودروهایی که داخل چین استفاده می شود، است. ما قبل از وارد کردن خودرو در بازار ابتدا آن را در شهرها و آب و هوای مختلف کشور تست می کنیم.

تبریز یکی از شهرهای مهم بازار خودروی ایران است| تلاش برای توسعه مراکز خدمات پس از فروش

ساخت اولین مدرسه خیریه مدیران خودرو در تبریز

مدیر نمایندگی ۴۸۳ نصیراللهی مدیران خودرو نیز در این جلسه از ساخت اولین مدرسه خیریه مدیران خودرو در تبریز خبر داد و گفت: این مدرسه امروز کلنگ زنی شد و بعداز تحویل تمام زمین اقدامات عمرانی احداث این مدرسه آغاز می شود.

نصیراللهی اظهار داشت: این مدرسه توسط مدیران خودرو و با همکاری آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در منطقه کمتر برخوردار اندیشه تبریز در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع احداث می شود. هزینه اولیه آن ۲۵ میلیارد تومان براورد شده و طبق استانداردهای مدیران خودرو احداث خواهد شد.

وی از توسعه مراکز خدمات پس از فروش نیز خبر داد و گفت: تلاش می کنیم در سال آینده این مراکز در نقاط مختلف شهر به خصوص غرب تبریز گسترش پیدا کند. برای منطقه غرب تبریز نیز یک تعمیرگاه بزرگ درحال تدارک هستیم.

نصیراللهی ادامه داد: طی سال آینده شوروم برند سوم مدیران خودرو نیز در شهر تبریز در یک مجتمع ۴۰۰۰ متر مربعی تبریز افتتاح خواهد شد.

توجه مدیران خودرو به ایفای مسئولیت های اجتماعی

مرتضی مختاری مشاور برندینگ و مارکتینگ نمایندگی ۴۸۳ نصیراللهی نیز در این جلسه گفت: مدیران خودرو به ایفای مسئولیت های اجتماعی توجه ویژه ای دارد و در همین راستا اقدام به کلنگ زنی احداث مدرسه در تبریز نموده است.

وی افزود: این مدرسه طبق براوردها و با تحویل زمین، طی ۲۴ ماه افتتاح خواهد شد. این مدرسه در مقطع متوسطه فعالیت می کند.

مختاری بر ضرورت فرهنگ سازی برای گسترش انجام امور خیرخواهانه توسط برندها نیز تاکید کرد و گفت: اطلاع رسانی این برنامه خیرخواهانه تلاش برای اشاعه کارهای خیر و عام المنفعه و فرهنگ سازی در این زمینه است.

کد خبر: ۲۶۰٬۲۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha