آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت مدیریت املاک مخابرات برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت مدیریت املاک مخابرات برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت مدیریت املاک مخابرات برگزار و در این مراسم با حکم رییس هیات مدیره شرکت مدیریت املاک، پیمان قربانی به عنوان مدیر عامل جدید شرکت مدیریت املاک(سامان سازه غدیر) منصوب شد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت مخابرات ایران، سلطانی در این مراسم که امروز دوشنبه ۱۳ آذرماه ۱۴۰۲ با حضور اعضای هیات مدیره شرکت مدیریت املاک، معاونین ستادی و مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران برگزارشد، با اشاره به زحمات موسوی مدیرعامل شرکت املاک اظهارداشت: اکنون شرکت سامان سازه غدیر، با توجه به مسئولیت های مهم محوله بر آن، در وضع مناسبی قرار گرفته و با توجه به روحیه خدمت محور مهندس موسوی و همکاران شرکت املاک، تغییر رو به جلو در این مجموعه بر فعالیت های کلی شرکت مخابرات تاثیرگذار است.

وی با اشاره به شاخصه های مدیریت مناسب در شرکت املاک گفت: با توجه به حجم گسترده فعالیت های این مجموعه، مدیریت در آن نیاز به سعه صدر، تجربه مدیریتی مرتبط و داشتن روحیه همکاری با تمام بخش ها و نهادهای مرتبط با بخش مدیریت املاک دارد.

سلطانی با بیان اینکه شرکت سامان سازه غدیر، یکی از مهم ترین زیرمجموعه های مخابرات به ویژه در دوران های مواجهه شرکت با مسائل و مشکلات مالی و تعرفه ای بوده است، گفت:بخش مهمی از درآمد غیرعملیاتی مخابرات توسط شرکت املاک تامین می شود و البته به لطف تلاش های شرکت در بخش های مختلف مانند حقوقی و تنظیم مقررات باید به جایی برسیم که نیاز به درآمد چندانی از فروش املاک نداشته باشیم.

سلطانی همچنین در تببین خط مشی شرکت گفت: با توجه به افزایش قیمت زمین و ملک در سال های اخیر در سراسر کشور، اشراف بر چگونگی مدیریت دارایی ها و فروش املاک در تمام استان ها از اهمیت مضاعفی برخوردار است.

در ادامه این مراسم پیمان قربانی مدیرعامل جدید شرکت مدیریت املاک با تقدیر از زحمات مدیریت قبلی به ویژه مهندس موسوی اظهارداشت: با تلاش های انجام شده، شرکت سامان سازه غدیر به وضع با ثبات و پایداری رسیده وبا تلاش در جهت اشراف بیشتر بر تمام منابع شرکت املاک و فعال تر شدن بخش حقوقی شرکت املاک می توانیم تاثیر بهتری در حوزه سودآوری برای شرکت مخابرات ایران بر جای بگذاریم.

گفتنی است، پیمان قربانی مدیرعامل جدید شرکت مدیریت املاک، مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد عمران و دکتری برنامه ریزی شهری و مهندسی عمران را دارا است.

در سوابق کاری وی، حضور در بخش های عمرانی شهرداری، شهردار منطقه ۱۹ تهران، عضو کمیسیون آموزش سازمان نظام مهندسی کشور، نمایندگی معاون شهردار تهران در کمیسیون معاملات شهرداری تهران و عضویت در کمیسیون های تخصصی عمران نظام مهندسی کشور و موارد مرتبط دبگر در این حوزه به چشم می خورد.

کد خبر: ۲۶۰٬۱۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha