۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
بسته حمایتی ویژه صنایع بحرانی تدوین می‌شود
معاون امور اقتصادی وزارت کشور:

بسته حمایتی ویژه صنایع بحرانی تدوین می‌شود

لاهیجان - معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور از تدوین بسته حمایتی ویژه صنایع که در شرایط بحرانی قرار دارند، خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از استانداری گیلان، بابک دین پرست در جریان بازدید از یک مجموعه تولید کیک و کلوچه صنعتی در لاهیجان در نشست بررسی مشکلات این واحد تولیدی؛ به موضوع جاگذاری قرص در کیک های خوراکی اشاره و اظهار کرد: متاسفانه این اقدام ناجوانمردانه ضربه سنگینی به تولید داخلی و اشتغال کشور وارد کرد.

وی با بیان اینکه هیچ تولیدکننده ای با اقدامات خرابکارانه وجه کاری خود را نابود نمی کند، ادامه داد: بر همگان واضح و مبرهن است که این اقدام خارج از جریان تولید بوده و در بررسی های به عمل آمده از سوی دانشگاه علوم پزشکی، بازرسی، سازمان غذا و دارو هیچ تخلفی مشاهده نشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور با اشاره به اینکه در سطح توزیع کلان هم محصول معیوبی کشف نشد، تاکید کرد: نهادهای امنیتی و قضایی باید نسبت به بررسی ابعاد این واقعه و شناسایی عوامل وقوع این جرم، همت کنند.

دین پرست بر لزوم استقامت واحدهای تولیدی در شرایط بحرانی امروز تاکید کرد و افزود: باید با همت جمعی تولیدکنندگان، افزایش کیفیت محصولات و تنویر افکار عمومی از سوی رسانه ها، نسبت به حل مشکلات موجود اقدام کرد.

وی همچنین از تدوین بسته حمایتی ویژه صنایع تولید کیک و کلوچه به منظور جبران خسارات اخیر خبر داد.

گفتنی است معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور از دوشنبه هفته جاری برای بررسی آخرین وضعیت شاخص های اقتصادی و مشکلات بنگاه های اقتصادی گیلان، به این استان سفر کرده و صبح پنج شنبه نیز پیش از حضور در لاهیجان، از بنگاه های منتخب اقتصادی شهرستان های رودسر و املش بازدید کرد و همچنین در شهرک صنعتی در دست احداث یعقوبیه شهرستان لنگرود حضور یافت و از نزدیک در جریان روند ساخت آن قرار گرفت.

 جلسه مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان به ریاست استاندار گیلان و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور در رشت برگزار می شود.

کد خبر: ۲٬۶۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha