۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
توسعه همکاری‌ها بین بخش تعاون ایران و روسیه بررسی شد
در دیدار رئیس اتاق تعاون با نماینده سازمان تعاون روسیه؛

توسعه همکاری‌ها بین بخش تعاون ایران و روسیه بررسی شد

توسعه همکاری‌ها با بخش تعاون روسیه در دیدار رئیس اتاق تعاون ایران با نمایندگان سازمان ملی تعاون روسیه مطرح و بررسی شد.

به گزارش بازار، بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران در دیدار با نمایندگان سازمان ملی تعاون با اشاره به روابط خوب و سازنده با بخش تعاون روسیه اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های همکاری تجاری میان هر دو کشور، گسترش روابط به‌ویژه در بخش تعاون از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: ما برای گسترش روابط با بخش تعاون روسیه احترام ویژه ای قائلیم و امیدواریم این جلسات سبب توسعه فعالیت های بخش تعاون ایران و روسیه شود.

عبداللهی با ابراز خرسندی از حضور نمایندگان سازمان ملی تعاون روسیه در اتاق تعاون ایران، خاطرنشان کرد: حضور شما در تهران موجب آشنایی بیشتر با ظرفیت های مختلف بخش تعاون می شود و توسعه همکاری ها با بخش تعاون روسیه را می توان زمینه ساز ارتقای روابط تجاری دو کشور توصیف کرد.

در ادامه این نشست، عضو هیات رئیسه و معاون بین الملل سازمان ملی تعاون روسیه ضمن ابراز خرسندی از حضور در اتاق تعاون ایران بیان‌داشت: توسعه همکاری با بخش تعاون ایران برای ما حائز اهمیت است و در سال‌های اخیر در صنایع مختلف به‌ویژه حوزه فناوری همکاری های گسترده ای داشته ایم.

وی افزود: ما مطمئنیم که می توانیم تعاملات بیشتری را با اتاق تعاون ایران برنامه ریزی کنیم و از ظرفیت های مشترک با حضور مرکز تجاری ایران استفاده کنیم.

معاون بین الملل سازمان ملی تعاون روسیه با بیان اینکه ایران در بخش تعاون بسیار قوی است، خاطرنشان کرد: توسعه و گسترش همکاری ها در بخش های مختلف اقتصادی با تعاونی های ایران از برنامه های مهم ما است که آنرا پیگیری خواهیم کرد.

کد خبر: ۲۶۰٬۰۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha