۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
اردبیل در تولید شیرهای صنعتی پیشرو است
رییس سازمان صمت اردبیل:

اردبیل در تولید شیرهای صنعتی پیشرو است

اردبیل - ایرانی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: این استان با تکیه بر توانمندی جوانان خوش فکر و فناور، در تولید شیرهای صنعتی پیشرو و پیشتاز است.

مسعود ایرانی در جریان بازدید از واحد تولیدی شیرهای صنعتی در اردبیل و در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: این مجموعه که در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل مستقر شده، با تولید متنوع شیرهای صنعتی به ویژه در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی توانسته جایگاه ممتازی را در سطح کشور به خود اختصاص دهد.

وی ظرفیت تولید دو هزار عدد شیرآلات صنعتی را با کیفیت و استانداردهای مناسب یادآور شد و تصریح کرد: این مجموعه با تکیه بر توانمندی متخصصان بومی و داخلی توانسته شیرهای صنعتی با کیفیت تولید و علاوه بر تأمین نیاز داخلی، حتی برای صادرات نیز فضای مناسبی را فراهم کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: فاز دوم این مجموعه تولیدی در حال راه اندازی است که پیش بینی می شود تا پایان امسال ۲۰۰ نفر به مجموع اشتغال و توان تولید این گروه افزوده شود.

ایرانی به سابقه ۲۰ ساله این مجموعه در عرضه شیرآلات صنعتی با تنوع و کیفیت بالا اشاره کرد و افزود: توسعه فناوری های نوین و تجهیز واحدهای تولیدی به این توان مضاعف عرصه تولید شرایط مناسبی را فراهم کرده تا ما بتوانیم همچنان رقابت خوبی را با محصولات مشابه خارجی انجام دهیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل اضافه کرد: واحد تولیدی شیرآلات صنعتی توان تولید خود را تا شش هزار عدد می تواند در تأمین نیاز واحدهای صنعتی نفت، گاز و پتروشیمی ارتقا داده و فرصت کارآفرینی را در این حوزه مهیا کند.

کد خبر: ۲۵۹٬۹۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha