۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳
آئین نامه داخلی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳:

آئین نامه داخلی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ جزئیات نخستین جلسه این کمیسیون را تشریح کرد.

به گزارش بازار، رحیم زارع، در تشریح نخستین جلسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: آئین نامه داخلی کمیسیون تلفیق در جلسه امروز عصر کمیسیون بررسی و به تصویب رسید.

نماینده مردم« آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان» در مجلس افزود: کمیسیون تلفیق یکشنبه و دوشنبه هفته آینده با حضور برخی از وزرا و مسئولین کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را مورد بررسی قرار خواهد داد و احتمالا گزارش کمیسیون درباره کلیات بودجه روز سه‌شنبه به صحن مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه فرصت قانونی کمیسیون برای بررسی کلیات لایحه بودجه ۵ روز است، بیان کرد: کمیسیون تلاش دارد در مدت زمان کمتری گزارش خود را درباره کلیات لایحه بودجه آماده و به صحن مجلس ارائه دهد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ تصریح کرد: در ادامه این جلسه رئیس سازمان برنامه و بودجه با حضور در جلسه کمسیون تلفیق، گزارشی از ویژگی‌های بودجه سال ۱۴۰۳ ارائه و تغییر رویکردها در زمینه هایی نظیر واقعی سازی ارقام بودجه، توجه به عدالت در تخصیص منابع، ارتقا عدالت در پرداخت حقوق و دستمزد و غیره ... در لایحه را تشریح کرد.

زارع ادامه داد: همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه در این جلسه گزارشی درباره مقایسه اعتبارات مصوب و عملکرد بودجه سال ۱۴۰۲ ارائه کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه در این جلسه تاکید داشت که قیمت فروش هر بشکه نفت در بودجه ۷۱ دلار پیش بینی شده است.

کد خبر: ۲۵۹٬۹۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha