۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
سازمان برنج تشکیل نشده است| خسارت سیلاب به مازندران
نماینده مردم بابل در مجلس:

سازمان برنج تشکیل نشده است| خسارت سیلاب به مازندران

بابل- سعادتی، نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به این که محصولات کشاورزی و برنج استان به هدر و تاراج می رود، گفت: سازمان برنج هنوز تشکیل نشده است.

مهدی سعادی در گفت وگو با خبرنگار بازار با بیان این که صدای ناله و فریاد و مظلومیت کشاورزان بابلی و مازندرانی و شمالی شنیده نشده است، افزود: متاسفانه دولت به مصوبات و تصمیمات خود و درخواست‌ های کشاورزان عمل نکرده است و بعد از ۱۰ روز به دادن یک اطلاعیه یا مصاحبه بسنده کرد که آن هم فایده‌ ای نداشت.

وی ادامه داد: چرا باید محصولات مازندران با سایر میوه‌جات و محصولات استان‌های دیگر فرق داشته باشد و برنج و مرکبات ما این چنین دچار مشکل شود؟.

سعادی یادآور شد: از عدم اقدام ریاست جمهور و رئیس مجلس هم برای این که سازمان برنج تشکیل نشده، گله‌مند هستم و تقاضا می‌کنم که مجلس و سازمان برنامه و بودجه برای سازمان مدیریت بحران وزارت کشور امکانات، تغییر ساختار، بودجه و نیروی انسانی و امکانات تخصصی برای این امر در نظر بگیرد.

نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به سیلاب اخیر در بابل و استان گفت: متاسفانه مازندران و بابل در سیل اخیر دچار خسارات سنگینی شده است و باید لایروبی رودخانه ها از قبل انجام بگیرد.

وی افزود: قیمت یک بیل مکانیکی ۵ میلیارد است اما به علت عدم لایروبی هزار میلیارد تومان خسارت به استان و شهرستان ها وارد شده است.

کد خبر: ۲۵۹٬۸۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha