۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
کیفیت ادتیوها کاهش نیافته است| هدف توزیع مویرگی روغن موتور افزایش رضایت مشتریان
مدیرعامل نفت سپاهان به بازار پاسخ داد:

کیفیت ادتیوها کاهش نیافته است| هدف توزیع مویرگی روغن موتور افزایش رضایت مشتریان

امیر دهقان مدیرعامل نفت سپاهان به بازار گفت: ۴ هزار میلیاردتومان جهت بهبود وضعیت توزیع مویرگی سرمایه گذاری کردیم و محصولات مجهز به کد رهگیری جهت تایید اصالت شدند.

بازار؛ گروه خودرو: در دومین نمایشگاه تخصصی اوراسیا شرکت نفت سپاهان نشست خبری در خصوص برنامه ها و اهداف صادراتی داشت، از همین رو فرهاد امیر دهقان با اشاره به سهم ۷۰ درصدی صادرات سپاهان گفت: ۲۵ درصد از سهم تامین داخل روانکارها مربوط به این شرکت است.

امیر دهقان با بیان این موضوع که نفت سپاهان سه برند برای عرضه به بازار دارد، اظهار داشت: آتا برتری است که در بازار اوراسیا جایگاه مناسبی یافته است.

مدیرعامل نفت سپاهان در پاسخ به سوال خبرنگار بازار مبنی بر چالش در تامین ادتیوها بیان کرد: هر پارت روغن موتور که وارد می شود مورد تست و ارزیابی قرار گرفته و چالش کیفی در این زمینه وجود ندارد.

امیر دهقان در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار این رسانه در مورد ضعف توزیع برند سپاهان در بازار بیان کرد: ۴ هزار میلیاردتومان جهت بهبود وضعیت تکزبع مویرگی سرمایه گذاری کردیم و محصولات مجهز به کد رهگیری جهت تایید اصالت شدند.

وی افزود: پروژه تولید روغن موتور سبز را داریم که تا دوسال آینده این محصول راهی بازار خواهد شد و هدف آن بهبود وضعیت آلایندگی های ماشی از احتراق است.

کد خبر: ۲۵۹٬۸۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha