۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
بعد از رتبه بندی شرایط دریافتی معلمان به میزان مطلوب رسیده است
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش:

بعد از رتبه بندی شرایط دریافتی معلمان به میزان مطلوب رسیده است

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: بعد از رتبه بندی معلمان شرایط دریافتی معلمان به میزان مطلوب رسیده است و هر چه وضعیت معیشتی معلمان بهتر باشد به صورت مستقیم در نظام تعلیم و تربیت تاثیر گذار است.

به گزارش بازار، علی فرهادی سخنگوی سازمان آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال حاضر میانگین دریافتی معلمان جزو میانگین‌های متوسط به بالای دولت است افزود: رتبه بندی یک مسیر است که آغاز شده و همچنان در جریان است و هر لحظه همکاران جدید که جذب آموزش و پرورش می‌شوند یا فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی بنا بر شایستگی‌هایی که هم از نظر علمی و هم از نظر تجربی و آموزش‌هایی که به صورت ضمن خدمت کسب کرده اند در مسیر رتبه بندی قرار می‌گیرند.

وی در خصوص پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۱ نیز گفت: ۳۰ درصد پاداش بازنشستگان سال ۱۴۰۱ تا روز چهارشنبه به حساب آنان واریز می‌شود و امید داریم ۷۰ درصد باقیمانده آن هم تا پایان سال ۱۴۰۲ پرداخت شود.

سخنگوی سازمان آموزش و پرورش گفت: منابع احکام بازنشستگی مربوط به رتبه بندی معلمان بازنشسته توسط صندق بازنشستگی تامین می‌شود که با تعاملی که بین صندوق بازنشستگی و سازمان برنامه و بودجه صورت گرفته امیدواریم قبل از پایان آذر این کار از سوی صندوق بازنشستگی کشور انجام شود.

کد خبر: ۲۵۹٬۷۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha