۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
۳۰ درصد پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته این هفته پرداخت می‌شود
رئیس کمیسیون آموزش مجلس:

۳۰ درصد پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته این هفته پرداخت می‌شود

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در نشست روز گذشته کمیسیون آموزش، از پرداخت ۳۰ درصد از پاداش پایان خدمت معلمان تا پایان این هفته خبر داد.

به گزارش بازار، علیرضا منادی سفیدان، با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته به ویژه در جلسه روز گذشته کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با معاون سازمان برنامه و بودجه، وزیر آموزش و پرورش و معاونان وزارتخانه، گفت: در نشست دیروز تاکید شد که پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان باید اولویت وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه باشد.

نماینده مردم تبریز اسکو آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از این جلسه و با پیگری‌های صورت گرفته مقرر شده که تا پایان هفته ۳۰ درصد از پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته ۱۴۰۱ پرداخت شود.

وی ادامه داد: همچنین با پیگری‌های انجام شده در نشست روز گذشته درباره رتبه بندی بازنشستگان نیز این قول داده شد که ظرف ۲ هفته آینده مشکل رتبه بندی معلمان بازنشسته نیز حل و فصل شود.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعتراضات به رتبه‌بندی معلمان نیز تا ۲ هفته آینده نیز رسیدگی و تعیین تکلیف خواهد شد و رتبه معلمان اصلاح می‌شود.

وی با اشاره به عدم حضور رئیس سازمان اداری و استخدامی در مجلس، گفت: یک جلسه فرصت برای پاسخگویی رئیس سازمان اداری و استخدامی در نظر گرفته شد تا پس از استماع این توضیحات نسبت به ارجاع این پرونده به صحن و قوه قضاییه تصمیم‌گیری شود. ما به دنبال دفاع از حق مردم با استفاده از ابزارهای قانونی هستیم.

کد خبر: ۲۵۹٬۵۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha