۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
توسعه شهرک های صنعتی در خراسان رضوی ۱۶۰ درصد رشد داشته است
طی سه سال گذشته

توسعه شهرک های صنعتی در خراسان رضوی ۱۶۰ درصد رشد داشته است

مشهد- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: مطابق برنامه‌ریزی‌هایی که طی سه سال گذشته از سوی این شرکت برای شهرک‌سازی انجام شد، ایجاد و توسعه شهرک‌ها رشدی ۱۶۰ درصدی داشته است.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، مسعود مهدی زاده مقدم اظهار کرد: بسترسازی مناسبی برای ایجاد و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی در خصوص واحدهای تولیدی صورت گرفت و طی سه سال گذشته ۱۶۰ درصد شهرک‌سازی رشد داشته و این رشد منجر به افزایش مساحت واگذاری به طرح‌های صنعتی از ۶۰ هکتار به ۱۳۸ هکتار تا پایان سال گذشته شد.

وی بابیان اینکه ایجاد و توسعه شهرک‌ها برای صنعتگران، امسال هم ادامه خواهد داشت، افزود: سرمایه‌گذاران رغبت فراوانی برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی دارند زیرا تمام امکانات زیرساختی فراهم بوده و با کمترین قیمت حق انتفاع به متقاضیان زمین واگذار می‌شود و این مهم باعث شده رشد ۱۳۰ درصدی واگذاری زمین به متقاضیان صورت پذیرد.

مهدی زاده مقدم بابیان اینکه امسال هم با توجه به نام‌گذاری سال جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزایش تولید به‌مانند سال گذشته دوچندان خواهد شد، ادامه داد: در سال جاری باهدف استمرار افزایش تولید، حفظ و ایجاد اشتغال مولد و افزایش رشد اقتصادی، برای صنعتگران برنامه‌های مختلفی تدوین شد و برای صاحبان صنعت در حال انجام است.

وی تأکید کرد: با طرح‌های توسعه‌ای که در حوزه‌های مختلف برنامه‌ریزی‌شده، انشاالله رشد و رونق اقتصادی امسال هم به مانند سال گذشته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به صورت مطلوب جریان خواهد داشت.

کد خبر: ۲۵٬۹۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha