۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
ادامه روند صعودی قیمت بیت کوین| برای گشودن موقعیت خرید منتظر اصلاح قیمت باشید
تحلیل بازار رمز ارزها؛

ادامه روند صعودی قیمت بیت کوین| برای گشودن موقعیت خرید منتظر اصلاح قیمت باشید

با توجه به افزایش قیمت بیت کوین طی روزهای اخیر و ناشی از تحمیل هیجان بازار، می بایست منتظر اصلاح قیمت برای ورود به بازار بود.

به گزارش خبرنگار بازار؛ با رونق یکباره بازارهای مالی، قیمت بیت کوین نیز با ۳.۵ درصد افزایش به رقم ۴۰۶۳۰ دلار رسید که پیشرفت خوبی برای این رمزارز محسوب می شود.

در حال حاضر، مهمترین مقاومت بیت کوین روی ۴۱۲۶۷ دلار و سپس روی ارقام ۴۲۵۲۳ دلار و ۴۴۸۳۲ دلار قرار دارد که عبور قیمت از این مقاومت ها نقشی بسیار تعیین کننده در روند قیمت برای هفته های پیش رو دارد.

همچنین، حمایت فوری بیت کوین روی ۳۷۷۰۳ دلار قرار داشته و کف حمایت قوی این رمزارز نیز روی رقم ۳۵۴۶۲ دلار قرار دارد. در صورت ریزش بیشتر، البته باید منتظر افت قیمت تا ۳۴۲۰۶ دلار باشیم.

Bitcoin Price Chart

همچنین در خصوص اندیکاتورها باید گفت که RSI روی عدد ۸۴ بوده که نشان دهنده اوج فشار خرید است. در چنین شرایطی می توان منتظر اصلاح قیمت در آینده نزدیک بود.

از سوی دیگر، اندیکاتور MACD نیز در محدوده ۱۳۸.۴۱ بوده و خط سیگنال روی ۶۳۱.۷۳ قرار دارند که نشان دهنده احتمال ادامه روند فعلی قیمت است. همچنین اندیکاتور EMA۵۰ روزه روی ۳۸۵۴۳ دلار قرار داشته که رقم فعلی قیمت بالاتر از این محدوده واقع شده و نشان از ادامه روند صعودی قیمت برای کوتاه مدت است.

علیرغم شرایط به ظاهر مساعد فعلی، پیشنهاد می شود از گشودن هرگونه موقعیت خرید در شرایط فعلی و هیجانی بازار خودداری نموده و منتظر اصلاح قیمت در راستای تعیین موقعیت های خرید باشید.

کد خبر: ۲۵۹٬۵۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha