۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
ادامه رشد ۵۰ درصدی فروش فپنتا

ادامه رشد ۵۰ درصدی فروش فپنتا

در دو ماه گذشته نماد فپنتا رشدی حدود ۵۰ درصدی در فروش ثبت کرده و باتوجه به اینکه سیگنال بازارهای جهانی وند تدریجی خروج بورس از رکود است این رشد تولید و فروش فپنتا ادامه خواهد یافت.

بازار؛ گروه بورس: شرکت صنعتی سپنتا با نماد فپنتا طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۰ آبان ۱۴۰۲ معادل ۱۸۳.۸ میلیارد تومان، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۵ درصد رشد داشته و با توجه به اینکه در ۱ ماهه منتهی به ۳۰ مهر ۱۳۰۲ هم معادل ۱۴۴.۴ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره ۱ ماهه مشابه سال قبل ۴۹ درصد افزایش داشته نشان می دهد که این شرکت در ماه های اخیر رشدی حدود ۵۰ درصدی در فروش خود ثبت کرده است.
فپنتا با سرمایه ثبت شده ۱.۲.۹ میلیارد تومان طی عملکرد ۱۰ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آبان ۱۴۰۲ مبلغ ۱۵۶۲.۶ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲۴ درصد رشد داشته است. همچنین براساس تابلو معاملات این سهم در یک سال بیشتر از ۱۰۰ درصد بازدهی داشته و در شش ماهه هم با وجود اینکه بورس اصلاحی حدود ۳۰ درصد داشته کمتر از ۶ درصد افت داشته است و با توجه به اینکه
این نماد در مجمع سال ۱۴۰۱ به ازای هر سهم سود نقدی ۱۷۶ تومانی تقسیم کرده که ۷۰ درصد از ارزش سود سالانه شرکت بوده است، بنابراین سرمایه گذارانی که سهام این شرکت را در یک سال اخیر خریداری کرده اند توانسته آمد سودی ۱۰۰ درصدی ببرند.
در چند ماه گذشته بازار جهانی محصولات معدنی و فلزی علاوه بر اینکه نوساناتی داشته با رکود هم همراه بوده، به همین دلیل بسیاری از شرکت های معدنی و فولادی با کاهش درآمد صادراتی مواجه بودند و حتی برخی شرکت های که در بازار داخلی عرضه می کنند با کاهش تولید و درآمد فروش مواجه شده اند.

کد خبر: ۲۵۹٬۵۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha