۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
پرداخت ۳هزار میلیارد ریال تسهیلات مقاوم سازی منازل روستایی در استان سمنان
مدیرکل بنیاد مسکن سمنان خبر داد:

پرداخت ۳هزار میلیارد ریال تسهیلات مقاوم سازی منازل روستایی در استان سمنان

گرمسار- مدیرکل بنیاد مسکن سمنان از اجرای ۷۸ درصد از طرح هادی در مناطق روستایی گرمسار و آرادان خبر داد و گفت: ۲۵ هزار واحد مسکونی روستایی استان با پرداخت سه هزار میلیارد ریال تسهیلات مقاوم سازی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا فلاحی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرمانداری گرمسار با اشاره به اینکه طرح هادی روستایی در تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار در استان سمنان اجرایی شده است، اظهار داشت: ۷۸ درصد از طرح هادی در روستاهای گرمسار و آرادان اجرا شد.

وی بابیان اینکه مقاوم سازی منازل مسکونی در روستاهای استان سمنان مقاوم سازی شده است، افزود: در این مدت ۲۵ هزار واحد مسکونی روستایی استان سمنان با پرداخت سه هزار میلیارد ریال تسهیلات مقاوم سازی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان با اشاره به پرداخت تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی با سود چهار درصد به هر واحد مسکونی بیان کرد: این تسهیلات به سه سال تنفس و بازپرداخت ۱۲ ساله به متقاضیان پرداخت می‌شود.

فلاحی بابیان اینکه ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض به اقشار کم‌درآمد برای ساخت مسکن در روستاهای استان سمنان پرداخت‌شده است، اضافه کرد: در سرشماری سال ۹۵ حدود ۳۳ روستای جدید به روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان افزوده‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه تحقق مهاجرت معکوس مهم‌ترین رویکرد این نهاد برای ارائه تسهیلات ساخت مسکن است، یادآور شد: ۸۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض برای ساخت هر واحد مسکونی به اقشار کم‌درآمد ارائه می‌شود.

کد خبر: ۲۵٬۹۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha